Eelmisel aastal pakkus Dead Cells mulle ülisuurt huvi, mistõttu kirjutasin sellest (sõltumata selle varajase ligipääsu staatusest) ühe korraliku arvustuse. Teos andis palju lootust, kuid kindlasti vajas lisatööd. Arendaja Motion Twin on vahepeal suurt vaeva näinud ning selle tulemusena lastakse Dead Cells ametlikult välja tänavu augustis.
Tegu on suurepärase näitega sellest, kuidas rogue-lite žanrisse kuuluvaid mänge peaks tegema. Viimase aasta jooksul on Motion Twin oma teost erinevates suundades mudinud, sealhulgas oli Dead Cells mingi hetk spetsiifiliselt videomängude kiirläbijatele ehk „speedrunneritele“ suunatud. Ise pidin pärast seda uuendust mängu maha jätma, sest ilmnes ohtralt vaevalisi probleeme.
Nüüd on aga Motion Twin lisanud mängu lisabosse, ja -relvi, täiesti ümber muutnud relvade parendamissüsteemi ning lisanud ka uusi imeilusaid pikslistiilis maailmaid.
Dead Cells ilmub PC, PS4, Xbox One ja Nintendo Switch seadmetele 2018. aasta augustis, millele järgnevad ka muidugi pidevad uuendused ja laiendused.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Doki Doki Luuserite Klubi, osa 38: Me tegelikult vihkame animet?!
Luuserid on kolm (3!) kuud jõudu kogunud, et tuua teieni järjekordne episood. Kui eelmisel korral …
-
Teine Tase 376 × Andri teeb kilpkonnadega… MIDA?!
Meeskond tüürib nostalgilistel radadel, sest värskelt on ilmunud „Teismeliste Ninjakilpkonnade“ teemaline videomäng. Andri teeb avalikuks …
-
Sifu ja raskete mängude võlu
„Kas kõik mängud vajavad erinevaid raskusastmeid?” See teema on olnud tohutu arvu internetidebattide allikaks, seda …