Microsofti E3 konverentsil on Xboxi meeskond näidanud nii mõndagi ägedat (jee, Battletoads on tagasi!), kuid suhteliselt vähe tähelepanu on saanud ulatuslike muutusi läbiv Dying Light frantsiis. Nimelt on teose arendusmeeskonnaga ühinenud kultusstaatusega videomängudisainer Chris Avellone.
Esimene Dying Light oli üpris hea mäng. See sisaldas kõike, mida heast zombiapokalüpsise simulaatorist võiks oodata, peale ühe asja. Sellel polnud head lugu. Olukorra kohendamiseks otsustas Techland kutsuda enda ridadesse Chris Avellone’i, kes on aidanud luua selliseid geniaalseid videomänge nagu Planescape: Torment, Fallout: New Vegas, Divinity: Original Sin 2 ja paljud muud.
Selle tulemusena sisaldab Dying Light 2 mitmekülgseid dünaamilisi süsteeme, mida mängija saab oma otsuste ja tegudega mõjutada. Näiteks tuuakse ühe võmmide grupiga kas kokkulepe saavutamine või nende tapmine, mis viib regiooni täiesti erinevate arenguteni.

Chris Avellone on tuntud kui suurepäraste narratiivsete olukordade looja ja lahendaja, mistõttu tundub Dying Light 2 kui Microsofti suurepärase konverentsi üks peidetud pärlitest.
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …