Microsofti E3 konverentsil on Xboxi meeskond näidanud nii mõndagi ägedat (jee, Battletoads on tagasi!), kuid suhteliselt vähe tähelepanu on saanud ulatuslike muutusi läbiv Dying Light frantsiis. Nimelt on teose arendusmeeskonnaga ühinenud kultusstaatusega videomängudisainer Chris Avellone.
Esimene Dying Light oli üpris hea mäng. See sisaldas kõike, mida heast zombiapokalüpsise simulaatorist võiks oodata, peale ühe asja. Sellel polnud head lugu. Olukorra kohendamiseks otsustas Techland kutsuda enda ridadesse Chris Avellone’i, kes on aidanud luua selliseid geniaalseid videomänge nagu Planescape: Torment, Fallout: New Vegas, Divinity: Original Sin 2 ja paljud muud.
Selle tulemusena sisaldab Dying Light 2 mitmekülgseid dünaamilisi süsteeme, mida mängija saab oma otsuste ja tegudega mõjutada. Näiteks tuuakse ühe võmmide grupiga kas kokkulepe saavutamine või nende tapmine, mis viib regiooni täiesti erinevate arenguteni.
Chris Avellone on tuntud kui suurepäraste narratiivsete olukordade looja ja lahendaja, mistõttu tundub Dying Light 2 kui Microsofti suurepärase konverentsi üks peidetud pärlitest.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …