Microsofti E3 konverentsil on Xboxi meeskond näidanud nii mõndagi ägedat (jee, Battletoads on tagasi!), kuid suhteliselt vähe tähelepanu on saanud ulatuslike muutusi läbiv Dying Light frantsiis. Nimelt on teose arendusmeeskonnaga ühinenud kultusstaatusega videomängudisainer Chris Avellone.
Esimene Dying Light oli üpris hea mäng. See sisaldas kõike, mida heast zombiapokalüpsise simulaatorist võiks oodata, peale ühe asja. Sellel polnud head lugu. Olukorra kohendamiseks otsustas Techland kutsuda enda ridadesse Chris Avellone’i, kes on aidanud luua selliseid geniaalseid videomänge nagu Planescape: Torment, Fallout: New Vegas, Divinity: Original Sin 2 ja paljud muud.
Selle tulemusena sisaldab Dying Light 2 mitmekülgseid dünaamilisi süsteeme, mida mängija saab oma otsuste ja tegudega mõjutada. Näiteks tuuakse ühe võmmide grupiga kas kokkulepe saavutamine või nende tapmine, mis viib regiooni täiesti erinevate arenguteni.
Chris Avellone on tuntud kui suurepäraste narratiivsete olukordade looja ja lahendaja, mistõttu tundub Dying Light 2 kui Microsofti suurepärase konverentsi üks peidetud pärlitest.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud
Ägedat kosmonautika päeva! Sel puhul vaatame taas korra tagasi 2023-le kui rikkalikule kosmosemängude aastale. Eelmisel …
-
Teine Tase 470 × Eestis tehtud arvutimäng hullutab kogu maailma
Aprilli alguses jõudis Steami üks pisike Eestis tehtud arvutimäng, mis on osutunud üpriski suureks! Omapärane …
-
VIDEO: Final Fantasy 7 Rebirth pakub mängijale lausa liiga palju tegevust
Kas suurtes mängudes peavad olema eriti suured mõõgad? Kindlalt me seda väita ei oska, küll …