„Kuidas saab küll ühe mehe sisse niivõrd palju kuule mahtuda?“ on küsimus, mida nii mõnigi meist mõnda tulistamismängu mängides enda käest pärida saab. Juhtub ju vahel, et vastaste tuline tina lendab mängija tegelase poole ning ekraan muutub aina hallikamaks, samal ajal, kui selle servadest imbub aina rohkem ja rohkem punast. Tuleb välja, et vähemalt Nathan Drake’i viimase seikluse puhul ei tähendanud see seda, mida arvata võiks!
That’s a mega-swing! Sidenote I learned on joining the team: Drake doesn’t ever take bullet damage. The red UI that shows ‘hits’ is to represent his ‘luck’ running out. Eventually enemies will get a clear shot and kill him if he takes enough near-misses. https://t.co/byzVKYXVe7
— Jonathan Cooper (@GameAnim) July 8, 2018
Naughty Dogis animaatorina leiba teeniv Jonathan Cooper avaldas Twitteris, et PlayStationi lemmikkangelane saab vaid harva kuulidega pihta ning punast värvi kasutatakse hoopis selleks, et anda mängijale teada aardeküti otsa saavast õnnest. Nimelt lasevad kõik vastased Nathanist napilt mööda, aga nagu reegliks on, võib õnnega mängimine kurvalt kätte maksta ning varem või hiljem satub Drake’i ette ka mõni kindlama käega kurjam.
Tundub, et tulevikus peab esmalt väikse pausi tegema ja kõik võimalused läbi vaagima, enne kui oma lemmikmängude kitsaskohti kritiseerima asun. Mängudisain on ikka võrratu!
Värske ⚡
-
Teine Tase 532 × Soomlased astusid oma uue mänguga ämbrisse?
Põhjanaabrite kuulsaim mängustuudio Remedy (Max Payne, Alan Wake) lasi välja uue mängu ja Sten on …
-
Nintendo Switch 2 – tsipake igav, ent samas ülikvaliteetne mängumasin
Uue konsooli ilmumine on alati põnev aeg. Sellele eelneb pikk ootusärevus, mis kulmineerub joovastusega, kui …
-
Ludoloogia logi: Donald Trumpi sünnipäeval USA sidescroller’itest
Donald Trumpi jutt ei ole alati koherentne. Aga selles, et ta on alati ülistanud (toksilist) …