„Kuidas saab küll ühe mehe sisse niivõrd palju kuule mahtuda?“ on küsimus, mida nii mõnigi meist mõnda tulistamismängu mängides enda käest pärida saab. Juhtub ju vahel, et vastaste tuline tina lendab mängija tegelase poole ning ekraan muutub aina hallikamaks, samal ajal, kui selle servadest imbub aina rohkem ja rohkem punast. Tuleb välja, et vähemalt Nathan Drake’i viimase seikluse puhul ei tähendanud see seda, mida arvata võiks!
That’s a mega-swing! Sidenote I learned on joining the team: Drake doesn’t ever take bullet damage. The red UI that shows ‘hits’ is to represent his ‘luck’ running out. Eventually enemies will get a clear shot and kill him if he takes enough near-misses. https://t.co/byzVKYXVe7
— Jonathan Cooper (@GameAnim) July 8, 2018
Naughty Dogis animaatorina leiba teeniv Jonathan Cooper avaldas Twitteris, et PlayStationi lemmikkangelane saab vaid harva kuulidega pihta ning punast värvi kasutatakse hoopis selleks, et anda mängijale teada aardeküti otsa saavast õnnest. Nimelt lasevad kõik vastased Nathanist napilt mööda, aga nagu reegliks on, võib õnnega mängimine kurvalt kätte maksta ning varem või hiljem satub Drake’i ette ka mõni kindlama käega kurjam.
Tundub, et tulevikus peab esmalt väikse pausi tegema ja kõik võimalused läbi vaagima, enne kui oma lemmikmängude kitsaskohti kritiseerima asun. Mängudisain on ikka võrratu!
Värske ⚡
-
Teine Tase 526 × Miks GTA 6 uus treiler meile kohe üldse ei meeldinud?
GTA 6 lükati edasi. See on halb. Aga ühtlasi avaldati uus treiler. See on… hea? …
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …