fbpx

ESMAMULJE: Decay of Logos

Decay of Logos on perfektne segu mängudest The Legend of Zelda: Breath of the Wild ja Dark Souls ning selle taga on kõigest neli inimest!

Decay of Logos on kolmanda isiku vaates rollimäng, mis õpetab mängijat nagu karmid vanemad oma lapsi – otse sügavasse vette lükates. Teoses puuduvad suunavad indikaatorid ja isegi kaart, mistõttu peab leidma oma tee suurematele orientiiridile tuginedes. Samuti on võitlussüsteem vägagi suure õppimiskõveraga.

Vastastega võideldes peab kasutama erinevaid taktikaid, mida õpitakse terve mängu jooksul. Tegelase kasutuses on erinevad lähi- ja kaugrelvad ning samuti on olemas maagilised võimed. Võlunippide ressursiks on Ada enda elu, mis tähendab, et maagiakasutusega tuleb olla äärmiselt ettevaatlik. Võitluses tulevad üsnagi tuntavalt välja eelkõige Dark Soulsist tuttavad mehaanikad – kuna Ada on hästi nobe, saab vastaste löökide vältimiseks kasutada vana head kukerpalli.

Decay of Logosi üheks peamiseks võluks on mängusisene suhtlus Ada ja tema looma Elki vahel. Maagiline ratsu aitab Adal maailmas ringi liikuda ja isegi koletistega võidelda, aga tema abi jaoks tuleb vaeva näha – kõigepealt tuleb võita Elki usaldus, mida saab teha näiteks talle toitu tuues. Mida rohkem maagiline ratsu omanikku usaldab, seda kauem ta lubab enda seljas olla.

Visuaalselt on Decay of Logos väga ilus ja meenutab tohutult The Legend of Zelda: Breath of the Wildi. Lisaks sellele on kahe mängu vahel märgata muid sarnasusi, alustades võitlusega ning lõpetades mängulaadiga.

Gamescomi raames lühike viieminutiline proovimisaeg oli piisav, et mind ära võluda. Kahjuks on teost oodata alles järgmise aasta esimeses kvartalis, aga see on arendusmeeskonna suurust arvesse võttes muidugi igati andestatav.