fbpx

ESMAMULJE: Skull and Bones

Gamescomi raames proovitud Ubisofti piraadisimulaator Skull and Bones viis mu tagasi aastasse 2006, kus 10-aastane Norbert seilas virtuaalsel Kariibi merel oma pisikese laevakesega (jah, ma räägin „Pirates of the Caribbean“ filmil põhinevast videomängust).

Kuigi Bethesda 2003. aasta teost ei ole päris aus Skulls and Bonesiga võrrelda, siis ometigi suutis Pirates of the Carribean sisaldada reaalselt vastaste pardale minekuid, kus sai kakelda mõõgavõitluses. Skulls and Bonesi puhul on too võimalus seni kõigest videoklippides eksisteerinud. Kindlasti on võimalus, et taoline mehaanika lõppmängu (halvimal juhul DLC kujul) jõuab, aga praegu pidin selleta hakkama saama.

https://www.youtube.com/watch?v=hjC8_av7hhU

Demoversioonis oli võimalik proovida kolme laeva – esimene oli mõeldud rammimiseks, teine oli kaug- ja täpsuslaskmiseks ning kolmas oli nii öelda emalaev, mille eesmärk oli olla tanki rollis. Mina võtsin loomulikult rammija, sest kes ei tahaks vastase laeva keskelt pooleks sõita? Demo käigus oli võimalik teha etteantud missioone või siis olla tõeline piraat ja teiste mängijate laevu Krakeni embusesse saata.

Ma proovisin mõlemat lähenemist, aga rohkem pakkus lõbu ikkagi teiste mängijate päeva rikkumine… olgugi, et see minu jaoks lõpuks kurvalt lõppes. Teisi mängijaid hävitades laskus minu õlgadele pearaha, mistõttu suunasid kaasmängijad oma pilgud minu ja mu laeval asuva väärtusliku aarde poolde. Kuunari relvastus oli üpriski mitmekesine: ees asusid kette laskvad kahurid, külgedel tavalised kahurid, laeva peal raketikahurid ja ninaosas massiivne laevu purustav ramm.

Pettumustvalmistav oli vastase laeva pardale minek, mida väljendati kõigest ühe videolõiguga. Isiklikult ootasin võimalust oma laeva kapteniga kolmanda isiku vaates ka reaalselt mängida, veristades vaenlaseid mõõga ja püssiga. Nagu piraadile kombeks!

Skull and Bones peaks ilmuma millalgi 2019. aastal, aga samas, kes teab – korra on seda juba edasi lükatud.