fbpx

2 500 000 000 – väidetavalt nii kõrge on Robloxi väärtus dollarites

Üllataval kombel on aastal 2006 ilmunud mängul igakuiselt 60 miljonit aktiivset kasutajat. Ei tea, kas see nõuab meie Robloxi seeriale lisa (tegemist on retoorilise küsimusega, sest ilmselgelt on vastus jaa)? Ning lisaks – kui numbrid on nii suured, siis miks ei ole see mäng igal pool pildis… nagu on Fortnite?

260 000 000 – vähemalt nii palju mängukoopiaid on müünud FIFA frantsiis

Kõnealune uudis teeb antud frantsiisist enimmüüdavama spordimängu. Käesoleva aasta üllitis omab antud numbrist 24 miljonit ning läbi aegade on maha peetud 7 miljardit virtuaalset võistlust. See on umbes iga inimese kohta üks mäng.

8 100 000 – vähemalt nii mitu eksemplari on müünud Final Fantasy XV

Final Fantasy XV režissööri Hajime Tabata sõnul on nende tegelik eesmärk veel täitmata – tollest numbrist on puudu pisut alla kahe miljoni. Sellises tempos jätkates ei pruugi aga sellegi teetähise ületamine kaugel olla.

28 – täpselt nii mitmes riigis on keelatud Steami esimene tsenseerimata pornomäng

Negligee: Love Stories looja Dharker Studios sõnutsi tuleb neil ilmselgelt järgida riikide seadusi, kuna nad on väike indie-stuudio ning trahvide maksmine tooks endaga kaasa pankroti. Stuudio on antud situatsioonist õppinud, et mängu ei ole siiski võimalik väljastada radari alt – enne tuleb teha seadustega eeltööd, et järgnevatel kordadel antud viga vältida.

50 000 000 – vähemalt nii palju inimesi on Rocket League’is masinatega palli tagunud

Uskumatu, aga too teos ei näita absoluutselt väsimise märke. Veelgi uskumatum on aga asjaolu, et üllitis ilmus pisut üle kolme aasta tagasi. Nähes, kuidas see  järjepidevalt uute lisadega pildis on, jääb mulje, et see on juba kümme aastat vana teos!

78 300 000 – vähemalt nii palju erinevaid kasutajaid puutus kokku Fortnite Battle Royale mängulaadiga augustis

Tegemist on tolle mängu puhul läbi aegade kõrgeima numbriga ning kui jääb mulje, et Fortnite’i uudiseid tuleb söögi alla ja söögi peale ning neid jutukesi võiks pigem vähemaks jääda… tuleb siiski kurvastuseks teatada, et paraku arvab suurem osa inimesi teisiti.

2019 – see saab olema aasta, mil lõppeb PlayStation Vita tootmine

Enne, kui keegi jõuab küsida, siis ei – uut pihukonsooli ei ole plaanis valmistada. Samas ütleksid seda kõik, kes tegelikult salamisi midagi plaanivad. Minikonsooli Sony juba kopeeris, ehk on plaanis ka konkurent Switchile?

3 300 000 – vähemalt nii palju koopiaid müüs Marvel’s Spider-Man kolme päevaga

Seda, kas teos on kõike seda ka väärt, saab lugeda mängu arvustusest ja/või vaadata allolevast videost.

Allikad: Variety, PlayStationLifestyle (X2), PC Gamer (X2), VG24 (X2)