Mul jäävad päris tihti asjad kahe silma vahele. Nii juhtus ka siis, kui kirjutasin The Game Awardsil avalikustatud Devil May Cry 5 treilerist. Võib-olla pimestas mind ootusärevus ning just seetõttu ei märganud ma, kuidas video kirjelduses mainiti toda võrgulaadi, millele ma arvasin, et nad vihjavad. Uups.

Võrgulaadi nimi on cameo ning minu arust on see päris huvitav lahendus. Arendustiim tahab, et mäng oleks enamasti ikkagi üksinda nautimiseks, nagu sarja varasemad esindajad. Kuid loomaks narratiiv, kus oleks esindatud kõik mängustiilid ning milles tegelased teeksid koostööd, oli vaja luua mingisugune mitmikmängulaad. Kui loos on koht, kus tegelased on samas alas, on võimalik kohata teisi mängijaid neti kaudu. Mõnikord jooksevad nad ringi tagataustal, mõnikord antakse koos deemonitele molli.

See lisab kindlasti veel uhkemate kombinatsioonide võimalusi, eriti kui leiduks võimalus sõpradega ühendada. Nendele, kellel on halvav hirm teiste inimeste ees, on samuti mõeldud (või hetkedele, kui internet on maas) – kui teosel puudub ühendus võrguga saab võidelda koos arendustiimi liikmetega, seda tänu varem salvestatud liigutustele. Missiooni lõpus saab kaasmängijate sooritust hinnata ning stiilsete hinnangute eest võib teos isegi head mänguoskust autasustada.
Allikas: Capcom Unity
Värske ⚡
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
-
Teine Tase 554 × TOP 10 mängu, mida peaksid kindlasti vältima
Lõppeva aasta halvimad mängud on selgunud ning üheskoos külla tulnud Tomasega võetakse need ka luubi …
-
Ludoloogia logi: meestepäeval juubelit pidavast Hitmanist ja teistest palgamõrvaritest
Head meestepäeva! Tähistame täna selle kõrval veel ka teist tähtpäeva – Hitmani mänguseeria saab ülehomme …