fbpx

Epic Gamesi uus mängupood on juba Steamile pinget pakkunud, ning saab näha, kas Valve’i otsus enda hinnapoliitikat muuta aitab neil enda poole kallutatud kaalukaussi stabiliseerida. Nüüd sõltub komisjon müüginumbritest – mida rohkem teos müüb, seda vähem peavad arendajad Gabenile tagasi maskma. Selge see, et indie-mängude arendajad ei ole sellise otsusega rahul.

Paljud indie-arendajad on Twitteris sõna võtnud, rääkides, kuidas Valve nüüd subsideerib AAA-mänge väikeste firmade nimel. Kindlasti on selline suurfirma käitumine soosiv teiste suurfirmade teoste suhtes, kuid Valve on sunnitud seda tegema. Viimasel aastal on populaarsed üllitised nagu Destiny 2, Call of Duty: Black Ops 4, Battlefield V, Fortnite ja paljud teised otsustanud Steamist mööda kõndida ning pesitseda enda väljastajate mängupoodides.

Seoses sellega, et Steamil on nüüd korralikku konkurentsi, tahab Gaben neid äraminejaid tagasi meelitada. Kuid kindlasti ei ole tegu AAA-teoste subsideerimisega väikemängude poolt. Indie-teosed ei pea juurde maksma ning Valve’ile 50 miljonit dollarit sisse toonud teos on juba maksnud vähemalt sama palju, kui 1 miljoni müünud mäng. Lõppude lõpuks subsideerib Valve ise neid AAA-üllitisi eesmärgiga meelitada tagasi kõik loobujad, kuna sõltumata kõigest on suurim (ja pirtsakaim) kasutajaskond just Steamis.

Juba 2016. aastal oli Steami aastamüük üle 3 miljardi dollari. Nüüd on see arvatavasti veelgi kasvanud.

Valve ei ole ametlikult situatsiooni kohta kommentaare andnud.

Allikas: KotakuSteamSpy