fbpx

Niantic kas ei oska või ei tahagi väga oma saladusi hoida.

Ehk peitub asi faktis, et kõik on järgnevast juba ammu teadlikud või püüab mängustuudio kaotatud aega tasa teha, sest peagi saabuv funktsioon kuulutati välja tegelikult juba aastal 2015 koos Pokemon Go teose endaga. Kuid sarnaselt alles suvel ilmunud loomade vahetamise täiendusega, võtavad asjad lihtsalt pisut aega. Milles siis ikkagi see poleemika seisneb?

Hiljuti Pokemon Go ametlikul Twitteri lehel ilmunud säutsud algasid salapäraselt ja enne, kui päike oli loojunud, said need ka vastuse – teosesse jõuab mängijate omavaheline võitlus. Võrdsustamaks olukorda, kus kõigil oleks motivatsiooni osaleda ja ei tekiks probleem, et ainult tugevam võidab, on loodud liigad kolmele erinevale tasemele. See annab kõigile võimaluse võita ning tekitab situatsiooni, kus mõtlema peab juba strateegiliselt, nii vähemalt plaanib stuudio.

Antud uuenduse lõpliku ilmumiskuupäeva kohta puuduvad konkreetsed andmed, kuid ilmselgelt on Niantic sellest õhinal. Seega võiks arvata, et kaua ei pea ootama… kui möödunud kaks aastat välja arvata.

Nüüd, kus üllitis viimaks valmis hakkab saama, jääb vaid üle küsida – mis edasi?