Aprillikuu teisel nädalal, täpsemalt 11-12. kuupäeval aset leidev Gamedev Days konverents on esimene kord, mil suurem avalikkus saab käed külge panna pikalt arenduses olnud Eesti mängule Overstep.
Lisaks võimalusele proovida aastatepikkuse töö tulemit, astub konverentsil üles ka Gamecani tegevjuht Marten Palu, kes kõneleb rahvusvahelise meeskonna kaugjuhtimisest. Kogemust on mehel kamaluga, sest kuigi stuudiole pandi alus Pärnus, on meeskonnaliikmed mööda maailma laiali – liikmeid leidub nii Eestis, Suurbritannias, Rumeenias, Ukrainas, Türgis ja Brasiilias.
Arendusprotsessi käigus on mäng mõnevõrra muutunud. Kui aastaid tagasi rääkisime üksikisikuvaates tulistamismängust, kus saab titanfallilikult seintel joosta, siis nüüdseks on teosest saanud kiireloomuline kolmanda persooni vaatevinklit kasutav mitmikmäng, mis segab kokku tulistamise ja ekstreemspordi.
Gamecanil on tõsine plaan Overstep juba 2019. aastal ka ametlikult välja lasta.
Värske ⚡
-
GTA 6 lükati edasi, mistõttu on just need 2025. aasta kõige olulisemad mängud
Nüüdseks on kõik juba teadlikud uudisest, mis tegelikult väheseid üllatada suutis – GTA 6 lükati …
-
Core Keeper – ehita, kaeva, jookse karjudes ära
Pärast ligi kahte ja poolt varajases ligipääsusveedetud aastat, sai Core Keeper eelmise aasta 27. augustil …
-
Teine Tase 525 × Karl-Alari Varma: ma olen nii õnnelik, et see mäng välja tuli!
Üle pika aja liitub meiega Karl-Alari Varma, kes on siiralt vaimustuses ühest kauaoodatud mängust. Arutame …