Aprillikuu teisel nädalal, täpsemalt 11-12. kuupäeval aset leidev Gamedev Days konverents on esimene kord, mil suurem avalikkus saab käed külge panna pikalt arenduses olnud Eesti mängule Overstep.
Lisaks võimalusele proovida aastatepikkuse töö tulemit, astub konverentsil üles ka Gamecani tegevjuht Marten Palu, kes kõneleb rahvusvahelise meeskonna kaugjuhtimisest. Kogemust on mehel kamaluga, sest kuigi stuudiole pandi alus Pärnus, on meeskonnaliikmed mööda maailma laiali – liikmeid leidub nii Eestis, Suurbritannias, Rumeenias, Ukrainas, Türgis ja Brasiilias.
Arendusprotsessi käigus on mäng mõnevõrra muutunud. Kui aastaid tagasi rääkisime üksikisikuvaates tulistamismängust, kus saab titanfallilikult seintel joosta, siis nüüdseks on teosest saanud kiireloomuline kolmanda persooni vaatevinklit kasutav mitmikmäng, mis segab kokku tulistamise ja ekstreemspordi.
Gamecanil on tõsine plaan Overstep juba 2019. aastal ka ametlikult välja lasta.
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …