Maailmas on inimesi, kes armastavad videomänge kiiresti läbi teha. Põhjuseid võib olla mitu, kuid on kindel, et lihtne säärane huvi ei ole. Üks huvitavamaid teoseid selleks on DOOM, sest tasemete kiirel läbimisel loeb mängusisene taimer alati aega lühemaks, mitte ei ümarda seda õigesti.
Too lahendus teeb DOOMi kiirläbimised väga keeruliseks, sest arvestama peab alati terve sekundiga. Tasemest sõltudes võib tegemist olla lihtsa ülesandega, kuid kui tegu on näiteks maailmaga, mida saab läbida 9 sekundiga, siis teha seda 12% kiiremini, et tulemuseks oleks 8 sekundit… on pea võimatu. Ometi juhtus hiljuti ebareaalne – ületatud sai aastast 1998 pärit rekord!
Kel vähegi rohkem huvi uskumatuna tunduva saavutuse kohta uurida, saab tutvuda uue rekordi pikema analüüsiga.
Sel suvel teeb tagasituleku ka üks suurimaid mängude kiirläbimisüritusi, AGDQ 2019, mis algab 23. juunil ning kestab täpselt nädal aega järjest. Ehk suudetakse sealgi ajalugu teha!
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 553 × Me peame rääkima GTA 6 edasilükkamisest
Juhtus see, mida kartsime – GTA 6 lükati edasi. Mida see meie jaoks tähendab? Kuidas …
-
Teine Tase 552 × Mängi, mis sa mängid – aasta mäng tuleb ikka nurgast!
Kes oleks osanud aimata, et The Outer Worlds 2 kujuneb üheks selle aasta lõbusaimaks kõmmutamiseks? …
-
See on meie tulevik – katkised mängud on siin, et jääda
Ei saa öelda, et Borderlands 4 poleks olnud oodatud mäng. Seerial on suur fännibaas ja …