Maailmas on inimesi, kes armastavad videomänge kiiresti läbi teha. Põhjuseid võib olla mitu, kuid on kindel, et lihtne säärane huvi ei ole. Üks huvitavamaid teoseid selleks on DOOM, sest tasemete kiirel läbimisel loeb mängusisene taimer alati aega lühemaks, mitte ei ümarda seda õigesti.
Too lahendus teeb DOOMi kiirläbimised väga keeruliseks, sest arvestama peab alati terve sekundiga. Tasemest sõltudes võib tegemist olla lihtsa ülesandega, kuid kui tegu on näiteks maailmaga, mida saab läbida 9 sekundiga, siis teha seda 12% kiiremini, et tulemuseks oleks 8 sekundit… on pea võimatu. Ometi juhtus hiljuti ebareaalne – ületatud sai aastast 1998 pärit rekord!
Kel vähegi rohkem huvi uskumatuna tunduva saavutuse kohta uurida, saab tutvuda uue rekordi pikema analüüsiga.
Sel suvel teeb tagasituleku ka üks suurimaid mängude kiirläbimisüritusi, AGDQ 2019, mis algab 23. juunil ning kestab täpselt nädal aega järjest. Ehk suudetakse sealgi ajalugu teha!
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 407 × Esmatutvus Elden Ringiga: ma ei saa mitte midagi aru!
Aastanumbriks on küll juba 2023, ent Andri on alles nüüd avastamas 2022. aasta kõige paremat …
-
Leho mängis… üheosalisi Euroopa sidescroller’eid
Nagu juba kuuel varasemal aastal, tuleb ka tänavu jaanuaris minu tagasivaade Euroopas valmistatud sidescroller’itele. Ning …
-
Teine Tase 406 × Aasta 2023 esimene suur üllataja on selgunud?
Sten ja Allan on mõlemad mänginud 2023. aasta esimest suuremat mängu ning leiavad, et tegemist …