World of Warcraft ilmus esmakordselt aastal 2004. Peale seda on mäng läbinud mitmeid muutusi ja paljud ei pruugi enam mäletada, milline teos omal ajal oli. See on aga põhjustanud olukorra, kus mängurid, kellel on ligipääs mängu uuele klassikalisele versioonile, on kajastanud tavalisi aspekte kui vigu.
WoW: Classic, mis hetkel on beetastaadiumis, läheb ajas tagasi aastasse 2006, mil mäng oli praktiliselt 1.12 versioonis ning omas mitmeid kahtlaseid omadusi. Nood tunduvad aga beetatestijate jaoks vigadena ning nii ongi vanakooli mängumehaanikaid vääralt raporteeritud.
Tänu valeraportite suurele hulgale, on Blizzard teinud nimekirja, kus tuuakse välja kõik aspektid, mis võivad tunduda mängijatele kui puudused. Loetelus on mitmeid elemente, mis ei ole katkised, vaid toimivad nii, nagu mängu arendajad on need kunagi loonud. Loodetavasti on tänu sellele väärate teadaannete arv vähenenud.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: autovaba päeva rallimängud
Nagu tavaks saanud, vaatame autovabal päeval kihutamismänge. Täna on luubi all lausa seitse rallilõbuvara, mis …
-
Teine Tase 545 × Kas Borderlands 4 on tõesti nii katki, kui kõik ütlevad?
Borderlands 4 on lõpuks ometi kohal, kuid mitte ilma probleemideta. Paljud kurdavad arvukate tehniliste probleemide …
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …