World of Warcraft ilmus esmakordselt aastal 2004. Peale seda on mäng läbinud mitmeid muutusi ja paljud ei pruugi enam mäletada, milline teos omal ajal oli. See on aga põhjustanud olukorra, kus mängurid, kellel on ligipääs mängu uuele klassikalisele versioonile, on kajastanud tavalisi aspekte kui vigu.
WoW: Classic, mis hetkel on beetastaadiumis, läheb ajas tagasi aastasse 2006, mil mäng oli praktiliselt 1.12 versioonis ning omas mitmeid kahtlaseid omadusi. Nood tunduvad aga beetatestijate jaoks vigadena ning nii ongi vanakooli mängumehaanikaid vääralt raporteeritud.
Tänu valeraportite suurele hulgale, on Blizzard teinud nimekirja, kus tuuakse välja kõik aspektid, mis võivad tunduda mängijatele kui puudused. Loetelus on mitmeid elemente, mis ei ole katkised, vaid toimivad nii, nagu mängu arendajad on need kunagi loonud. Loodetavasti on tänu sellele väärate teadaannete arv vähenenud.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 512 × Kuidas teha videomäng vaid 48 tunniga?
Andri käis ühel nädalavahetusel Game Jamil, mille eesmärgiks oli vaid 48 tunniga valmis teha üks …
-
Leho TOP 5 mänguootust aastal 2025
See on nagu needus. Nii, kui mõne mängu oodatuimate edetabelisse panen, lükkub see suure tõenäosusega …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #7 – Silent Hill 2
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …