World of Warcraft ilmus esmakordselt aastal 2004. Peale seda on mäng läbinud mitmeid muutusi ja paljud ei pruugi enam mäletada, milline teos omal ajal oli. See on aga põhjustanud olukorra, kus mängurid, kellel on ligipääs mängu uuele klassikalisele versioonile, on kajastanud tavalisi aspekte kui vigu.
WoW: Classic, mis hetkel on beetastaadiumis, läheb ajas tagasi aastasse 2006, mil mäng oli praktiliselt 1.12 versioonis ning omas mitmeid kahtlaseid omadusi. Nood tunduvad aga beetatestijate jaoks vigadena ning nii ongi vanakooli mängumehaanikaid vääralt raporteeritud.
Tänu valeraportite suurele hulgale, on Blizzard teinud nimekirja, kus tuuakse välja kõik aspektid, mis võivad tunduda mängijatele kui puudused. Loetelus on mitmeid elemente, mis ei ole katkised, vaid toimivad nii, nagu mängu arendajad on need kunagi loonud. Loodetavasti on tänu sellele väärate teadaannete arv vähenenud.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …
-
Kõik oluline, mida sa Nintendo Switch 2 kohta teadma peaksid
Nintendo tutvustas lähemalt enda eesootavat konsooli Switch 2. Panime kirja kõige olulisema info, mida sa …
-
Teine Tase 521 × Switch 2 tuleb – aga mis meist saab?
Sel korral valmistuvad Sten, Allan ja Andri Nintendo Switch 2 tulekuks. Tõsi, minevikus elavad mehed …