World of Warcraft ilmus esmakordselt aastal 2004. Peale seda on mäng läbinud mitmeid muutusi ja paljud ei pruugi enam mäletada, milline teos omal ajal oli. See on aga põhjustanud olukorra, kus mängurid, kellel on ligipääs mängu uuele klassikalisele versioonile, on kajastanud tavalisi aspekte kui vigu.

WoW: Classic, mis hetkel on beetastaadiumis, läheb ajas tagasi aastasse 2006, mil mäng oli praktiliselt 1.12 versioonis ning omas mitmeid kahtlaseid omadusi. Nood tunduvad aga beetatestijate jaoks vigadena ning nii ongi vanakooli mängumehaanikaid vääralt raporteeritud.
Tänu valeraportite suurele hulgale, on Blizzard teinud nimekirja, kus tuuakse välja kõik aspektid, mis võivad tunduda mängijatele kui puudused. Loetelus on mitmeid elemente, mis ei ole katkised, vaid toimivad nii, nagu mängu arendajad on need kunagi loonud. Loodetavasti on tänu sellele väärate teadaannete arv vähenenud.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 553 × Me peame rääkima GTA 6 edasilükkamisest
Juhtus see, mida kartsime – GTA 6 lükati edasi. Mida see meie jaoks tähendab? Kuidas …
-
Teine Tase 552 × Mängi, mis sa mängid – aasta mäng tuleb ikka nurgast!
Kes oleks osanud aimata, et The Outer Worlds 2 kujuneb üheks selle aasta lõbusaimaks kõmmutamiseks? …
-
See on meie tulevik – katkised mängud on siin, et jääda
Ei saa öelda, et Borderlands 4 poleks olnud oodatud mäng. Seerial on suur fännibaas ja …