World of Warcraft ilmus esmakordselt aastal 2004. Peale seda on mäng läbinud mitmeid muutusi ja paljud ei pruugi enam mäletada, milline teos omal ajal oli. See on aga põhjustanud olukorra, kus mängurid, kellel on ligipääs mängu uuele klassikalisele versioonile, on kajastanud tavalisi aspekte kui vigu.
WoW: Classic, mis hetkel on beetastaadiumis, läheb ajas tagasi aastasse 2006, mil mäng oli praktiliselt 1.12 versioonis ning omas mitmeid kahtlaseid omadusi. Nood tunduvad aga beetatestijate jaoks vigadena ning nii ongi vanakooli mängumehaanikaid vääralt raporteeritud.
Tänu valeraportite suurele hulgale, on Blizzard teinud nimekirja, kus tuuakse välja kõik aspektid, mis võivad tunduda mängijatele kui puudused. Loetelus on mitmeid elemente, mis ei ole katkised, vaid toimivad nii, nagu mängu arendajad on need kunagi loonud. Loodetavasti on tänu sellele väärate teadaannete arv vähenenud.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
The Division 3 väljakuulutamine annab meile hea ettekäände…
Ubisoft teatas, et hakkab tööd tegema The Division 3 kallal. Kas ja kuidas mõjutab see …
-
Teine Tase 441 × Põhjus, miks GTA 6 meid enam ei eruta
Sten ja Andri räägivad möödunud nädala jahmatavatest paljastustest Microsofti poolt ja Unity piinlikust hinnapoliitikast. Ka …
-
VIDEO: kas just Starfield ongi 2023. aasta parim mäng?
Allan ja Sten avastavad lõputuna tunduvat kosmost. Nimelt on luubi alla võetud viimaste aastate üks …