World of Warcraft ilmus esmakordselt aastal 2004. Peale seda on mäng läbinud mitmeid muutusi ja paljud ei pruugi enam mäletada, milline teos omal ajal oli. See on aga põhjustanud olukorra, kus mängurid, kellel on ligipääs mängu uuele klassikalisele versioonile, on kajastanud tavalisi aspekte kui vigu.
WoW: Classic, mis hetkel on beetastaadiumis, läheb ajas tagasi aastasse 2006, mil mäng oli praktiliselt 1.12 versioonis ning omas mitmeid kahtlaseid omadusi. Nood tunduvad aga beetatestijate jaoks vigadena ning nii ongi vanakooli mängumehaanikaid vääralt raporteeritud.
Tänu valeraportite suurele hulgale, on Blizzard teinud nimekirja, kus tuuakse välja kõik aspektid, mis võivad tunduda mängijatele kui puudused. Loetelus on mitmeid elemente, mis ei ole katkised, vaid toimivad nii, nagu mängu arendajad on need kunagi loonud. Loodetavasti on tänu sellele väärate teadaannete arv vähenenud.
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 407 × Esmatutvus Elden Ringiga: ma ei saa mitte midagi aru!
Aastanumbriks on küll juba 2023, ent Andri on alles nüüd avastamas 2022. aasta kõige paremat …
-
Leho mängis… üheosalisi Euroopa sidescroller’eid
Nagu juba kuuel varasemal aastal, tuleb ka tänavu jaanuaris minu tagasivaade Euroopas valmistatud sidescroller’itele. Ning …
-
Teine Tase 406 × Aasta 2023 esimene suur üllataja on selgunud?
Sten ja Allan on mõlemad mänginud 2023. aasta esimest suuremat mängu ning leiavad, et tegemist …