Vanakooli Castlevania mängude stiilis loodud Bloodstained: Ritual of the Night on viimaks ometi kohale jõudnud ning kui pisut nukker Nintendo Switchi versioon välja arvata, saab see nii kriitikute kui fännide käest ohtralt kiita.
Seda ka põhjusega, sest projekti eestvedaja Koji Igarashi tegi kindlaks, et kõik bossid saaks disainitud nõnda, et nende alistamine oleks võimalik ka kõige lootusetumas olukorras. Seetõttu pidid kurjamite disainerid demonstreerima, kuidas nad bossidele tuule alla teevad… ise kordagi pihta saamata. Lisaks oli relvastus piiratud – nad tohtisid kasutada vaid pussnuga.
Kuigi tegemist oli üpriski korraliku väljakutsega, aitas see teha kindlaks, et karmina tunduvad bossivõitlused oleksid ausad. Raske mäng ei peleta mängijat eemale, kui talle sisestatakse, et võidu võti peitub tema enese oskustes, mitte ei takerdu ebaausate võtete otsa.
Bloodstained: Ritual of the Night oli Lauri üks mullustest (hurraa, edasilükkamised) oodatuimatest mängudest. Õnneks ei jäänud ta eelmisel aastal pika ninaga, sest sai käed külge panna suurepärasele eelloole, milleks oli retrohõnguline Bloodstained: Curse of the Moon.
Allikas: PC Gamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …