Vanakooli Castlevania mängude stiilis loodud Bloodstained: Ritual of the Night on viimaks ometi kohale jõudnud ning kui pisut nukker Nintendo Switchi versioon välja arvata, saab see nii kriitikute kui fännide käest ohtralt kiita.
Seda ka põhjusega, sest projekti eestvedaja Koji Igarashi tegi kindlaks, et kõik bossid saaks disainitud nõnda, et nende alistamine oleks võimalik ka kõige lootusetumas olukorras. Seetõttu pidid kurjamite disainerid demonstreerima, kuidas nad bossidele tuule alla teevad… ise kordagi pihta saamata. Lisaks oli relvastus piiratud – nad tohtisid kasutada vaid pussnuga.
Kuigi tegemist oli üpriski korraliku väljakutsega, aitas see teha kindlaks, et karmina tunduvad bossivõitlused oleksid ausad. Raske mäng ei peleta mängijat eemale, kui talle sisestatakse, et võidu võti peitub tema enese oskustes, mitte ei takerdu ebaausate võtete otsa.
Bloodstained: Ritual of the Night oli Lauri üks mullustest (hurraa, edasilükkamised) oodatuimatest mängudest. Õnneks ei jäänud ta eelmisel aastal pika ninaga, sest sai käed külge panna suurepärasele eelloole, milleks oli retrohõnguline Bloodstained: Curse of the Moon.
Allikas: PC Gamer
Värske ⚡
-
VIDEO: vaatame GTA 6 esimest treilerit (Andri mikker ei tööta)
GTA 6 treiler tuli mõnda aega tagasi välja ja me reageerisime sellele kohe, aga siis …
-
Teine Tase 528 × Uus DOOM – kas puhas rämps või kannatab mängida?
Uus Doom on kohal. Stuudios on kodumaine Doomi-ekspert Allan, kellega koos tehakse selgeks, kas Doom: …
-
Teine Tase 527 × Mängisime vanu GTA-sid. Milline neist on kõige parem?
Külla on tulnud Nele, kellega koos meenutatakse mälestusi vanade GTA-de mängimisest. Lisaks sellele on Sten …