Vanakooli Castlevania mängude stiilis loodud Bloodstained: Ritual of the Night on viimaks ometi kohale jõudnud ning kui pisut nukker Nintendo Switchi versioon välja arvata, saab see nii kriitikute kui fännide käest ohtralt kiita.
Seda ka põhjusega, sest projekti eestvedaja Koji Igarashi tegi kindlaks, et kõik bossid saaks disainitud nõnda, et nende alistamine oleks võimalik ka kõige lootusetumas olukorras. Seetõttu pidid kurjamite disainerid demonstreerima, kuidas nad bossidele tuule alla teevad… ise kordagi pihta saamata. Lisaks oli relvastus piiratud – nad tohtisid kasutada vaid pussnuga.
Kuigi tegemist oli üpriski korraliku väljakutsega, aitas see teha kindlaks, et karmina tunduvad bossivõitlused oleksid ausad. Raske mäng ei peleta mängijat eemale, kui talle sisestatakse, et võidu võti peitub tema enese oskustes, mitte ei takerdu ebaausate võtete otsa.
Bloodstained: Ritual of the Night oli Lauri üks mullustest (hurraa, edasilükkamised) oodatuimatest mängudest. Õnneks ei jäänud ta eelmisel aastal pika ninaga, sest sai käed külge panna suurepärasele eelloole, milleks oli retrohõnguline Bloodstained: Curse of the Moon.
Allikas: PC Gamer
Värske ⚡
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …
-
Ludoloogia logi: 2023. aasta kosmosemängud
Ägedat kosmonautika päeva! Sel puhul vaatame taas korra tagasi 2023-le kui rikkalikule kosmosemängude aastale. Eelmisel …
-
Teine Tase 470 × Eestis tehtud arvutimäng hullutab kogu maailma
Aprilli alguses jõudis Steami üks pisike Eestis tehtud arvutimäng, mis on osutunud üpriski suureks! Omapärane …