Jääb mulje, et virtuaalse palli tagaajamine on varsti populaarsem, kui selle füüsiline versioon, sest firmad, kes üritavad ennast videomängukanalites näidata, ei ole enam kohalikud poed, vaid küündivad juba maailma tuntuimate hulka. Ei kõla ehk kõige tervislikumalt, kuid üks nendest on Budweiser, kes plaanib patenteerida kaubamärki „e-spordi ametlik õlu“.
Anheuser-Busch has filed a trademark application for "THE OFFICIAL BEER OF ESPORTS."
Drink and game responsibly out there…#eSports #gamers pic.twitter.com/KhZdABzcGZ
— Josh Gerben (@JoshGerben) June 21, 2019
„E-spordi ametlik õlu“, „mängimise ametlik õlu“ ja „mängurite ametlik õlu“ on need fraasid, millele õlletootja taotleb patenti. Konkurentide puudumisel saab antud avaldus ilmselt ka kinnituse, sest näiteks Bud Light on juba Overwatch League’i sponsor.
Nüüd võib ainult ette kujutada, kuidas näiteks Eesti üks tuntumaid Counter-Strike’i mängijaid Robin Kool saab omale au ja kuulsuse, auhinnaraha, suure karika ning kasti õlle.
Allikas: Takeout
Värske ⚡
-
Teine Tase 548 × Surev Xbox: kas Game Pass oli saatuslik viga?
Sel korral võtavad mehed ette kuuma teema: kas Xbox on tõesti suremas? Arutatakse Microsofti võimalikku …
-
Andri tegi arvutimängu ja sa saad seda juba praegu Steamis proovida!
Kui sa kuulad meie iganädalast podcasti Teine Tase, siis ehk juba oled kuulnud, et Andri …
-
Teine Tase 547 × See mäng toob PlayStationile lõpliku võidu konsoolisõjas
Sel korral viskavad Sten ja Andri pilgu peale Marvel’s Wolverine esimesele treilerile ning peavad tõdema, …