Jääb mulje, et virtuaalse palli tagaajamine on varsti populaarsem, kui selle füüsiline versioon, sest firmad, kes üritavad ennast videomängukanalites näidata, ei ole enam kohalikud poed, vaid küündivad juba maailma tuntuimate hulka. Ei kõla ehk kõige tervislikumalt, kuid üks nendest on Budweiser, kes plaanib patenteerida kaubamärki „e-spordi ametlik õlu“.
Anheuser-Busch has filed a trademark application for "THE OFFICIAL BEER OF ESPORTS."
Drink and game responsibly out there…#eSports #gamers pic.twitter.com/KhZdABzcGZ
— Josh Gerben (@JoshGerben) June 21, 2019
„E-spordi ametlik õlu“, „mängimise ametlik õlu“ ja „mängurite ametlik õlu“ on need fraasid, millele õlletootja taotleb patenti. Konkurentide puudumisel saab antud avaldus ilmselt ka kinnituse, sest näiteks Bud Light on juba Overwatch League’i sponsor.
Nüüd võib ainult ette kujutada, kuidas näiteks Eesti üks tuntumaid Counter-Strike’i mängijaid Robin Kool saab omale au ja kuulsuse, auhinnaraha, suure karika ning kasti õlle.
Allikas: Takeout
Värske ⚡
-
Teine Tase 538 × Käed eemale meie pornomängudest!
Külas on Robert, kellega koos arutatakse, mis põhjusel Steam ja teised enda platvormilt pornomänge eemaldama …
-
Uus „Superman“ tõestab, et DC on viimaks õigel teel
„Kutsu-u-u!“ Esialgu olin veidi kõhkleval seisukohal, et kas mu laps on ikka valmis kinos superkangelase …
-
Teine Tase 537 × Kas 2025. aasta mäng on juba kohal? Meil on vastus!
Nele ja Sten on mänginud teost, mis võiks juba praegu kandideerida 2025. aasta parima mängu …