Jääb mulje, et virtuaalse palli tagaajamine on varsti populaarsem, kui selle füüsiline versioon, sest firmad, kes üritavad ennast videomängukanalites näidata, ei ole enam kohalikud poed, vaid küündivad juba maailma tuntuimate hulka. Ei kõla ehk kõige tervislikumalt, kuid üks nendest on Budweiser, kes plaanib patenteerida kaubamärki „e-spordi ametlik õlu“.
Anheuser-Busch has filed a trademark application for "THE OFFICIAL BEER OF ESPORTS."
Drink and game responsibly out there…#eSports #gamers pic.twitter.com/KhZdABzcGZ
— Josh Gerben (@JoshGerben) June 21, 2019
„E-spordi ametlik õlu“, „mängimise ametlik õlu“ ja „mängurite ametlik õlu“ on need fraasid, millele õlletootja taotleb patenti. Konkurentide puudumisel saab antud avaldus ilmselt ka kinnituse, sest näiteks Bud Light on juba Overwatch League’i sponsor.
Nüüd võib ainult ette kujutada, kuidas näiteks Eesti üks tuntumaid Counter-Strike’i mängijaid Robin Kool saab omale au ja kuulsuse, auhinnaraha, suure karika ning kasti õlle.
Allikas: Takeout
Värske ⚡
-
Teine Tase 558 × Konsoolisõda sai uue mõõtme: pornosõprade lemmik on selgunud
Kätte on jõudnud taaskord see aeg aastas, mil täiskasvanutele mõeldud veebileht Pornhub enda kasutajate kohta …
-
Teine Tase 557 × Kui mitu miljardit maksavad Mortal Kombati mängud?
Sel korral räägime rahast. Nimelt on mitmed kompaniid valmis kulutama miljardeid ja miljardeid dollareid, et …
-
Teine Tase 556 × Unustage GTA 6 – hoopis see on 2026. aasta oodatuim mäng!
2025 pole veel otsa saanud, ent juba oleme mõtetega järgmises aastas. Põhjus lihtne – just …