Jääb mulje, et virtuaalse palli tagaajamine on varsti populaarsem, kui selle füüsiline versioon, sest firmad, kes üritavad ennast videomängukanalites näidata, ei ole enam kohalikud poed, vaid küündivad juba maailma tuntuimate hulka. Ei kõla ehk kõige tervislikumalt, kuid üks nendest on Budweiser, kes plaanib patenteerida kaubamärki „e-spordi ametlik õlu“.
Anheuser-Busch has filed a trademark application for "THE OFFICIAL BEER OF ESPORTS."
Drink and game responsibly out there…#eSports #gamers pic.twitter.com/KhZdABzcGZ
— Josh Gerben (@JoshGerben) June 21, 2019
„E-spordi ametlik õlu“, „mängimise ametlik õlu“ ja „mängurite ametlik õlu“ on need fraasid, millele õlletootja taotleb patenti. Konkurentide puudumisel saab antud avaldus ilmselt ka kinnituse, sest näiteks Bud Light on juba Overwatch League’i sponsor.
Nüüd võib ainult ette kujutada, kuidas näiteks Eesti üks tuntumaid Counter-Strike’i mängijaid Robin Kool saab omale au ja kuulsuse, auhinnaraha, suure karika ning kasti õlle.
Allikas: Takeout
Värske ⚡
-
Uued AOC QD-OLED monitorid on tulekul
AOC on üks tuntumaid perifeeriaseadmete tootjaid maailmas ning nende monitorid on väärt erilist tähelepanu. Tihtipeale …
-
„Borderlands“ ja „Deadpool & Wolverine“ – 10 punkti vääriline kinoelamus
Olles ära vaadanud nüüd nii „Borderlandsi“ kui ka „Deadpool & Wolverine“ filmid, taban end juurdlemast …
-
Teine Tase 490 × Ubisoft tegi „Star Warsi“ mängu. Mis läks valesti?
Ubisoft on valmis saanud enda massiivse „Star Warsi“ teemalise mänguga. Kas tegemist on neile omase …