Jääb mulje, et virtuaalse palli tagaajamine on varsti populaarsem, kui selle füüsiline versioon, sest firmad, kes üritavad ennast videomängukanalites näidata, ei ole enam kohalikud poed, vaid küündivad juba maailma tuntuimate hulka. Ei kõla ehk kõige tervislikumalt, kuid üks nendest on Budweiser, kes plaanib patenteerida kaubamärki „e-spordi ametlik õlu“.
Anheuser-Busch has filed a trademark application for "THE OFFICIAL BEER OF ESPORTS."
Drink and game responsibly out there…#eSports #gamers pic.twitter.com/KhZdABzcGZ
— Josh Gerben (@JoshGerben) June 21, 2019
„E-spordi ametlik õlu“, „mängimise ametlik õlu“ ja „mängurite ametlik õlu“ on need fraasid, millele õlletootja taotleb patenti. Konkurentide puudumisel saab antud avaldus ilmselt ka kinnituse, sest näiteks Bud Light on juba Overwatch League’i sponsor.
Nüüd võib ainult ette kujutada, kuidas näiteks Eesti üks tuntumaid Counter-Strike’i mängijaid Robin Kool saab omale au ja kuulsuse, auhinnaraha, suure karika ning kasti õlle.
Allikas: Takeout
Värske ⚡
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …