fbpx

Activision ja Tencent on astunud järjekordse sammu lähemale suurele meepotile, milleks on mobiilne platvorm. Tänu mängusisestele maksetele on mobiilimängud ajanud kõikide arendajate suud vesiseks, kuna möödunud aastal kulutasid kasutajad virtuaalesemetele üle 49 miljardi euro.

Call of Duty Mobile saab endale klassikalise CoD-i valemi ehk üksikisikuvaate koos rohke tulistamise ning laskemoona hävitamisega. Mäng sisaldab kaarte, erinevaid mängulaade, relvi ning tegelasi mitmetest Call of Duty seeria osadest: näiteks Crash ja Crossfire, mida sai näha Modern Warfare’is või Black Opsist tuntud Nuketown ja Hijacked.

Ilmumiskuupäeval on võimalik mängida Team Deathmatch, Seek & Destroy ning Free-For-All mängulaade, kuid peatselt on lisandumas ka kõigi lemmik Battle Royale, mille tegevus toimub spetsiifiliselt mobiiliversiooni jaoks kohandatud kaardil, möllu lubatakse nii maal, vees kui ka õhus. Võitu saab jahtima asuda nii soolos, paarismängus kui ka neljase meeskonnaga.

Mängu lisatakse (ilmselgelt) ka Battle Pass, millel nii tasuline kui ka tasuta versioon ning mis aitab kasutajatel avada uusi relvi, kosmeetilisi esemeid karakterile, sõidukitele, riietele ja langevarjudele.

Nagu igale mobiilimängule kohane on ka antud teoses enda valuuta (CoD Points), mida saab lunasta päris raha eest. Mängusisese rahaga on võimalik soetada erinevaid esemeid ja kiirendada relvade täiendamist.

Call of Duty Mobile on saadaval alates 1. oktoobrist ning seda App Store’i ja Google Play poodides.

Allikas: Eurogamer