Me kõik teame reklaami võimsat ja hirmuäratavat mõju – ühel hetkel mängime me Hideo Kojima suurteost Death Strandingut ning järgmisel januneb me kõri ühe jaheda Monsteri järele. See tähendab, et tegemist on hea reklaamiga. Alati aga nii hästi (reklaamijatel endil, mitte meil) ei lähe.
Näiteks on internet pungil pakkumistest, mida illustreerivad asjasse puutumatud pildid. Tihtilugu on säärased tehingud ka liiga head, et tõsi olla ning tõenäoliselt on tegemist labase petuskeemiga või veelgi hullemaga. Nii võimegi olla tunnistajaks allolevale pildile, kus reklaamitakse äärmiselt odavaid lende. Tekst jätab mulje, et räägitakse riigisisestest reisidest, mis – arvestades vahemaid – ei tohiks tõepoolest palju maksta.
Veelgi hämmastavam on aga asjaolu, et teksti juures ilutseb suurelt roosa lennuk, mille küljel tekst U.S. Air Force ning mis parasjagu ühe GTA V peategelase Trevori isiklikul lennuväljal puhkab.
Seega, mida me võime sellest järeldada? Tõenäoliselt seda, et heausklikel internetikasutajatel üritatakse Eesti lennupileteid müües nahk üle kõrvade tõmmata. Tunduvalt toredam oleks aga mõelda, et Tallinn ning Los Santos tõepoolest ühes universumis eksisteeriks ning nendevaheline lennuliin oleks mõnusalt taskukohane.
Värske ⚡
-
Teine Tase 515 × Kas woke-kultuur on videomängud ära rikkunud?
Sten on lõpuks ometi ära proovinud mängu, mida mõned kutsuvad 2024. aasta kõige halvemaks teoseks. …
-
Teine Tase 514 × Kas GTA 6 võib eestlased mässama panna?
Taas on päevakorda tõusnud GTA 6 küsimus, kuid sel korral käiakse läbi ka kõige mustem …
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …