Me kõik teame reklaami võimsat ja hirmuäratavat mõju – ühel hetkel mängime me Hideo Kojima suurteost Death Strandingut ning järgmisel januneb me kõri ühe jaheda Monsteri järele. See tähendab, et tegemist on hea reklaamiga. Alati aga nii hästi (reklaamijatel endil, mitte meil) ei lähe.
Näiteks on internet pungil pakkumistest, mida illustreerivad asjasse puutumatud pildid. Tihtilugu on säärased tehingud ka liiga head, et tõsi olla ning tõenäoliselt on tegemist labase petuskeemiga või veelgi hullemaga. Nii võimegi olla tunnistajaks allolevale pildile, kus reklaamitakse äärmiselt odavaid lende. Tekst jätab mulje, et räägitakse riigisisestest reisidest, mis – arvestades vahemaid – ei tohiks tõepoolest palju maksta.
Veelgi hämmastavam on aga asjaolu, et teksti juures ilutseb suurelt roosa lennuk, mille küljel tekst U.S. Air Force ning mis parasjagu ühe GTA V peategelase Trevori isiklikul lennuväljal puhkab.
Seega, mida me võime sellest järeldada? Tõenäoliselt seda, et heausklikel internetikasutajatel üritatakse Eesti lennupileteid müües nahk üle kõrvade tõmmata. Tunduvalt toredam oleks aga mõelda, et Tallinn ning Los Santos tõepoolest ühes universumis eksisteeriks ning nendevaheline lennuliin oleks mõnusalt taskukohane.
Värske ⚡
-
Teine Tase 542 × Miks mängida üksi, kui saab seda teha koos sõbraga?
Andri on mänginud ühte aasta parimat mängu, milleks on kahe inimese koostööl põhinev Split Fiction. …
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …