Ralli leiutasid meie põhjanaabrid!
Jah, nii väidab mäng! Kõik sai alguse sellest, kui üks metsa sees elav soomlane jäi oma naabri juurde sauna hiljaks. Olukorra päästmiseks otsustas ta mööda metsavahelist kruusateed oma autoga võimalikult kiiresti naabri juurde sõita. Ja nii sündis ralli! Milles veel küsimus?
Turvareeglid jäägu reaalsusesse
Ma mäletan üht pidu, mil YouTube’i andeka algoritmi tulemusena hakkasid teleris taustaks käima vanad rallivideod. Mitte lihtsalt retro, vaid klipid B-rühma sõitudest, kus tundus, et turvareeglid ei kehtinud isegi paberil. Inimesed hüppasid napilt enne auto möödumist selle eest ära. Nagu ma aru sain, siis ka sõitva ralliauto puudutamine olevat õnne toonud. Vähestel õnnestus isegi oma sõrmedest nii ilma jääda. Art of Rally pealtvaatajatel küll sõrmi pole, aga inimeste vahel saab sellest hoolimata väga oskuslikult manööverdada.
Realism realism olgu teistes mängudes
Ausalt öeldes hakkab mind ära väsitama pidev võrdlus simulaatorite ja arkaadimängude vahel. Kumb siis ikkagi on parem žanr? Või peaks suutma saavutada mingi kuldse kesktee? Lõpuks on ju tähtis mäng ise ning kui selle mängitavus on hea, pole miski muu oluline? Art of Rally ei luba vahetada vaadet, kokpit-vaade puudub siin sootuks. Selle asemel pakutakse mängijale nurka, mida võiks vabalt muidu kogeda näiteks helikopteriga sõites. Kui esimese hooga võib see neile tõsimeelsetele mänguritele olla eemaletõukav, siis tuleb rõhutada asjaolu, et mängud on ju ikkagi meelelahutus ja kui teos on lõbus, on ka mäng hea. Art of Rally on lõbus!
Kaamerad kaasa ja raja äärde!
Fotolaad on aastatega järjest enam videomängudes pead tõstmas. Varasemalt suurtest AAA-mängudest tuttav lisa on jõudnud siiagi. See asjaolu on ehk ka mängu üks mõnusamaid omadusi. Lihtsate nupuvajutuste tulemusena saab kiirelt selgeks, miks on antud teose nimi Art of Rally. Sest noh, siin saab teha ralliautodest kunstilisi fotosid.
Art of Rally ilmub 23. septembril. Antud kirjutis toetub teose kinnise beeta kogemusele.
Värske ⚡
-
Doki Doki Luuserite Klubi, osa 38: Me tegelikult vihkame animet?!
Luuserid on kolm (3!) kuud jõudu kogunud, et tuua teieni järjekordne episood. Kui eelmisel korral …
-
Teine Tase 376 × Andri teeb kilpkonnadega… MIDA?!
Meeskond tüürib nostalgilistel radadel, sest värskelt on ilmunud „Teismeliste Ninjakilpkonnade“ teemaline videomäng. Andri teeb avalikuks …
-
Sifu ja raskete mängude võlu
„Kas kõik mängud vajavad erinevaid raskusastmeid?” See teema on olnud tohutu arvu internetidebattide allikaks, seda …