25. septembril toimuval MängudeÖÖl võib lisaks mängimisele osa saada ka põnevatest loengutest. Sel korral räägitakse loengusaalis mängukultuuri säilitamisest, ulmežanrist, videomänguharidusest, legendaarsest Resident Evili seeriast ning peetakse maha üks korralik Dungeons & Dragons mängusessioon!
22:00 – Karl Erik Saks: Kuidas säilitada videomängude kultuuri?
Karl Erik Saks (MA) räägib videomängukultuuri säilitamise ja hoidmise tähtsusest ning sellega kaasnevatest väljakutsetest. Räägime ka sellest, kuidas on meil Eestis võimalik mängukultuuri arhiveerimisega kaasa aidata.
22:30 – Raimond Tunnel: Arvutimängude haridus Tartu Ülikoolis / Ulrich Norbisrath: Ready Players? Make Education Awesome Again With VR
Kuidas ühest 2014. aastal toimunud seminarist on nüüdseks välja kasvanud arvutigraafika ja virtuaalreaalsuse õppelabor ning mitmed erinevad õppeained?
For decades gaming and gamers have shaped our technical future, our new social networks, even our markets. Education would be unthinkable today without gaming or gamification. But maybe we can take it a step further together. I believe we are at a point that we can rethink education in itself and through gaming inspired technologies bootstrap a new culture of education and even academia. I am here to figure out which players might be ready to join me on that journey.
23:00 – Ulmeajakiri Reaktor: Kohtume orbiidil!
Kas mängurid on Marsilt ja ulmikud Saturnilt? Mis imeloom see ulme üldse on? Miks inimesed ulmeraamatuid loevad – või veel hullem – kirjutavad? Mis asi on ulmeajakiri Reaktor ja miks see nii vähe mänge kajastab?
00:00 – Dungeons & Dragons mängusessioon
Tule kaasa elama MängudeÖÖl toimuvale Eesti D&D kommuuni KVEST poolt korraldatavale Dungeons & Dragons mängusessioonile. Mängust võtavad osa näitlejad Eesti teatrilavadelt ning kõik huvilised on oodatud kaasa elama.
Kaos garanteeritud, võit vähetõenäoline!
02:00 Lauri Kubre – Resident Evil: Ellujäämisõuduse sünd
Tänavune ettekanne oleks rohkem nagu ajalootund, nimelt võtab Level1 ajakirjanik Lauri ette ellujäämisõudukate žanri populariseerinud 1996. aasta märuli, Resident Evili. Mäng, mis nüüdseks on sirgunud massiivseks frantsiisiks, oli algselt üks riskantne projekt, mille eesotsas olid inimesed, kes polnud just õudusžanri suurimad fännid. Kõigele sellele vaatamata sirgus mitte kõigest üks klassikalisemaid ja olulisemaid üllitisi videomängude ajaloos, vaid ka teos, millega on seotud nii mõnedki huvitavad lood. Siseneme zombisid täis Spenceri mõisa ja ellujäämisõuduse žanrisse!
MängudeÖÖ loengusaali partneriks on digitooteagentuur Optimist/Digital
Värske ⚡
-
TalTechi IT-tudengid korraldavad Eesti suurima mänguloome võistluse
TalTechi IT-teaduskonna üliõpilaskogu (ITÜK) korraldab 11.-13. oktoobrini haarava mänguarenduse võistluse TalTech GameCamp Lite. Tegemist on …
-
Wytchwood, mäng kolmeteistkümne muinasjutuga
Kuigi Wytchwood on juba peaaegu kolm aastat olemas olnud ja ilmselt minu Steami kontol ka …
-
Teine Tase 495 × Kumb on parem: Ubisoft… või seks?
Räägime saates tihti Ubisofti mängudest, kuid sel on ka põhjus. Nimelt oskavad prantslased teha mänge, …