Soome mängustuudio Housemarque’i esimene katsetus enda tavapärased kuulipõrgud kolmanda isiku vaatesse tõlgendada oli enam kui edukas. Veelgi positiivsem on asjaolu, et seda tehes ei minetatud enda unikaalset stiili. Returnalis vastaste energiakuulide eest ja neist läbi põigeldes oli koheselt aru saada, kelle käsi mängus!
Põhjanaabrid tõid meieni teose, mis pakkus naudingut esimestest sekunditest alates, kui tegelane liikuma hakkas. Võõral planeedil ajalõksu jäänud teadlane Selene oli nõtke, kärme ning ei kartnud tulirelvi kasutada. Keskkonnad olid kõhedad ja atmosfäärikad, vaenlaste disain meeldejääv ning narratiivi edastamiseks kasutati omapäraseid nippe. Kõige selle tulemusena oli Returnal üks 2021. aasta meeldejäävaim teos.
Sten: Returnalil oli pisut darksoulsilikku vaibi. Esimese keskkonna pimedad ruumid, taustal olevad raagus puuoksad ning see ärev tunne, et iga hetk võib saabuda surm. Kuigi reaalsuses on tegemist täiesti teistsuguse mänguga, olid teose bossikaklused küllaltki väljakutsuvad. Samas tekkis samasugune hasart nagu From Software’i puhul – ma ei suutnud enne alla anda, kui suur paha teise ilma saadetud!
Milline oli sinu arvates 2021. aasta kõige ägedam videomäng? Jaga meiega enda arvamust SIIN!
Värske ⚡
-
Teine Tase 551 × Ups, terve osa ainult MängudeÖÖ jutte!
Eesti legendaarseima videomänguürituse MängudeÖÖ peakorraldaja Andri Allas istub maha õhtujuhi Ago Ahasega, et lahata kõike, …
-
MängudeÖÖ 2025 tõi kokku Eesti e-spordi tähed ja loovad mänguarendajad
Laupäeval, 18. oktoobril muutus T1 keskus tõeliseks mänguparadiisiks, kui tuhandeid külastajaid koondanud MängudeÖÖ 2025 tõi …
-
Teine Tase 550 × Hoiatus: see mäng mõjub nagu narkootikum!
Seekord on külas Gert, kellega koos jagatakse muljeid MängudeÖÖst ning ühtlasi hoiatatakse ka mängu eest, …