Soome mängustuudio Housemarque’i esimene katsetus enda tavapärased kuulipõrgud kolmanda isiku vaatesse tõlgendada oli enam kui edukas. Veelgi positiivsem on asjaolu, et seda tehes ei minetatud enda unikaalset stiili. Returnalis vastaste energiakuulide eest ja neist läbi põigeldes oli koheselt aru saada, kelle käsi mängus!
Põhjanaabrid tõid meieni teose, mis pakkus naudingut esimestest sekunditest alates, kui tegelane liikuma hakkas. Võõral planeedil ajalõksu jäänud teadlane Selene oli nõtke, kärme ning ei kartnud tulirelvi kasutada. Keskkonnad olid kõhedad ja atmosfäärikad, vaenlaste disain meeldejääv ning narratiivi edastamiseks kasutati omapäraseid nippe. Kõige selle tulemusena oli Returnal üks 2021. aasta meeldejäävaim teos.
Sten: Returnalil oli pisut darksoulsilikku vaibi. Esimese keskkonna pimedad ruumid, taustal olevad raagus puuoksad ning see ärev tunne, et iga hetk võib saabuda surm. Kuigi reaalsuses on tegemist täiesti teistsuguse mänguga, olid teose bossikaklused küllaltki väljakutsuvad. Samas tekkis samasugune hasart nagu From Software’i puhul – ma ei suutnud enne alla anda, kui suur paha teise ilma saadetud!
Milline oli sinu arvates 2021. aasta kõige ägedam videomäng? Jaga meiega enda arvamust SIIN!
Värske ⚡
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …
-
Level1 Aasta Mäng 2024 #6 – Like a Dragon: Infinite Wealth
Järjekordne aasta on otsa saamas, mis tähendab, et aeg selgeks teha, millised videomängud paistsid tänavu …
-
Ludoloogia logi: ulmelised Euroopa sidescroller’id
Traditsioonilised aastaalguse Euroopa sidescroller’ite arvamuslood on viimastel kordadel jaotunud üksikosade ja järgede kogumiteks. Nüüd segame …