Reaalaja strateegiamängude hiilgeaeg näib olevat kauge minevik. Kaasaegset mängumaailma domineerivad hoopis teised stiilid. Age of Empires IV aga näitas, kuidas on siiani olemas nälg selliste teoste vastu, seda nii vanadel mänguritel kui ka täiesti uutel.
Seniseks reaalaja strateegiamängude kroonimata kuningaks on 1999. aastal ilmunud Age Of Empires II. Just sellest teosest ammutab kõige tuntavamalt inspiratsiooni seeria neljas osa. Unustatud on ebavajalikud keerulised lisad ning keskendutud vaid sellele, mis oluline: erinevad ajaloolised tsivilisatsioonid, nende arendamine ning nende omavaheline võitlus.
Andri: Age of Empires III tundus kui läbikukkunud teos. Tõsi, ka sel oli oma võlu, kuid ei midagi ligilähedast teisele osale. Neljas on kui tagasitulek juurte juurde. Siin pole veel sellist mängumehhaanika puhtust, mis lubaks teosel saada täieõiguslikuks e-spordimänguks, kuid anname veidi aega. Kõige tähtsam on, et Age of Empires IV on lõbus – naudi sa seda üksi, koos sõpradega või nende vastu.
Milline oli sinu arvates 2021. aasta kõige ägedam videomäng? Jaga meiega enda arvamust SIIN!
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …