Reaalaja strateegiamängude hiilgeaeg näib olevat kauge minevik. Kaasaegset mängumaailma domineerivad hoopis teised stiilid. Age of Empires IV aga näitas, kuidas on siiani olemas nälg selliste teoste vastu, seda nii vanadel mänguritel kui ka täiesti uutel.
Seniseks reaalaja strateegiamängude kroonimata kuningaks on 1999. aastal ilmunud Age Of Empires II. Just sellest teosest ammutab kõige tuntavamalt inspiratsiooni seeria neljas osa. Unustatud on ebavajalikud keerulised lisad ning keskendutud vaid sellele, mis oluline: erinevad ajaloolised tsivilisatsioonid, nende arendamine ning nende omavaheline võitlus.
Andri: Age of Empires III tundus kui läbikukkunud teos. Tõsi, ka sel oli oma võlu, kuid ei midagi ligilähedast teisele osale. Neljas on kui tagasitulek juurte juurde. Siin pole veel sellist mängumehhaanika puhtust, mis lubaks teosel saada täieõiguslikuks e-spordimänguks, kuid anname veidi aega. Kõige tähtsam on, et Age of Empires IV on lõbus – naudi sa seda üksi, koos sõpradega või nende vastu.
Milline oli sinu arvates 2021. aasta kõige ägedam videomäng? Jaga meiega enda arvamust SIIN!
Värske ⚡
-
Sifu ja raskete mängude võlu
„Kas kõik mängud vajavad erinevaid raskusastmeid?” See teema on olnud tohutu arvu internetidebattide allikaks, seda …
-
Teine Tase 375 × The Rock soovib meile mõnusat mängimist
Andri ja Sten võtavad kokku viimase nädala suurimad mänguudised. Õnneks on neid palju! Uus Forza …
-
Card Shark on kaardimäng, kus sa kaartidega väga ei mängi
Kuigi kõnealuse mängu pealkiri – Card Shark – võib sellise mulje jätta, ei ole tegemist …