Kui mujal maailmas, sealhulgas ka Eestis, on Coca-Cola sellesuve turundusstarteegia asjade lauluga ütlemine, siis Lõuna-Koreas lähenetakse asjale videomängulisemalt. Nimelt on seal võimalik hankida League of Legends’i kangelaste piltidega Coca-Cola’sid – Annie, Vi ja Braum.
#SayItWithASong kampaania ei ütle mulle mitte midagi. Nii olen tihti leidnud end olukorrast, kus üritan poes Coca pudelit käes hoides mõistatada, et mis lauluga on tegemist. Siiani pole suutnud ühtegi ära arvata. Ehk on süüdi lihtsalt minu vähesed teadmised popmuusika vallas, aga mingit QR koodi ma ka pildistama ei hakka, see on vana tehnoloogia.
League of Legends’i looja Riot Games lõi hiljuti käed Coca-Colaga, et hakata koos pakkuma amatöörmängijatele võimalust pääseda suurte tegijate maailma. Vaid Põhja-Ameerikas ja Euroopas algav liiga hakkab toimuma sama-aegselt League Championship Series’ega (LCS – League meistriteliiga) ning võimaldab parimate mängijatel leida end League of Legends’i mängumaailma parimate seast.
Allikas: Polygon
Värske ⚡
-
Jah, see uus Battlefield on hea, aga kas sa neid eelmisi mäletad?
Esimene nädalavahetus Battlefield 6 beeta seltsis on nüüd veedetud ning on põhjust rõõmustada, sest meid …
-
Teine Tase 539 × Battlefield 6 – kõik, mida pead teadma enne beeta algust
Värskes episoodis võtavad Sten, Aleksandr ja Andri ette terve rea kuumi mänge, alustades Super Mario …
-
Just nendes videomängudes kõlab selle aasta kõige parem muusika
Juba on pool mänguaastast seljataga ja mitmel pool pannakse tänavu ilmunud mänge paremuse järgi rivvi. …