Hotline Miami on üks neist mängudest, mida on raske kätte võtta, aga veel keerulisem käest panna. Mängu teine osa, alapealkirjaga Wrong Number, proovis vastata esimeses osas tekkinud küsimustele, mis tihtilugu kaldusid pigem hullumeelsuse ja psühhedeelsuse piirimaile, või ei pööranud me neile üldse tähelepanu, sest mäng ise oli ju nii lahe. See ei omanud mingisugust tähtsust, et me seal nii palju kordi surma saime. Ise olime süüdi.
Aga mida teha siis, kui mäng ise on läbitud ning kõik parimad tasandite läbimise taktikad pähe kulunud? Allalaetavat lisa pole tavaliselt sellise kaliibriga mängudele loota. Kuid mis juhtuks siis, kui me saaksime ise ehitada mängule tasandeid? Super Mario Makeri edu tõestas, et sellisele kadunud mängulisale on siiani turgu. Hotline Miami arendaja Dennaton teatas, et alates 10. detsembrist on kõigil, kes omavad Steamis mängu teist osa, võimalik ligi pääseda level-editor beetale, mille abiga saab just nii lihtsaid või keerulisi tasandeid ehitada nagu süda ihkab. Beeta sisu ei ole kuidagi piiratud, kuid see jääb vaid arvutimängurite pärusmaaks, konsoolidele plaanitakse hakata väljastama tasandipakke, mis loodetavasti hakkavad sisaldama endas parimaid kasutajate poold loodud leveleid. Pole täpselt teada, millal level-editor beeta staatusest väljub.
Allikas: Destructoid
Värske ⚡
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …