fbpx

Lisaks heale graafikale, muidugi (huehue). Ent täie tõsiduse juurde jäädes – märtsis ilmuv Tom Clancy’s The Division ei hakka sisaldama (vähemalt kõike), mida alguses lubati või mida me lootsime eelneva info põhjal mängus näha. Need on 3 asja, mis mängust välja jäävad:

1. Nutiseadme tugi

Meie emakeeles rahuldavat vastet companion appile, ehk nutiseadme rakendusele, mis lubab kasutajatel teatud videomängudele lisaväärtust külge pookida, hetkel veel ei leidu. Olgu selleks lisaväärtuseks siis kas võimalus kuulata mängus leiduvaid audiopäevikuid, vaadata kaarti, hallata oma inventari…või abistada oma lahingpartnereid tulevõitluses, juhtides oma nutiseadme abiga relvadega varustatud drooni. Vähemalt selline oli The Divisoni algne idee. Arendajate meelest andis see erijoon kasutajatele just eelkõige spetsiaalselt mängijate omavahelisteks mõõduvõtmisteks mõeldud aladel ebaausa eelise ning selle asemel, et nendes kohtades droonide kasutusele piiranguid panna, otsustati…hmm, „semuäpp?“ (mõtleme veel selle nime asjus) üldse mängust välja jätta.

2. Võimalus teistega varustust vahetada

…vähemalt alguses. Ubisoft kinnitas, et mängu ilmudes pole mängijatel võimalik üksteisele relvi müüa, samuti jääb kõrvale varustuse vahetamine. Videomängude tegemine on muidugi raske töö ning plaanid muutuvad kogu aeg (selgi korral toodi põhjuseks prioriteetide muutumine mängu arenduse käigus), ent sellegi poolest tundub pisut veider, et The Division, mis üritab müüa ennast kui rollimängu sugemetega tulistamismärulit, ei sisalda sellist võimalust kohe eos. Siinkohal tasub jääda pisut optimistlikumaks, kui eelmise punkti juures, sest arendajad lubavad antud erijoone veel mängu lisada kunagi peale teose ilmumist.

3. Jay-Z kodukant, Brooklyn

Mänguarendajad kinnitasid, et kogu The Divisioni tegevus leiab aset New Yorkis keset Manhattani linnaosa. See tähendab aga seda, et varasemalt erinevates treilerites ja mänguvideotes nähtud Brooklyni tänavatel meie oma virtuaalse jalaga astuda ei saa. Väidetavalt on selleks olemas ka narratiivne põhjus, ent teades tänapäeva mängutööstuse suurt kiindumust tasuliste lisaosade ja laienduste suunas, eeldavad paljud kriitikud, et Brooklyn jõuab mängijateni DLC näol. Lisaks on paljude inimeste jaoks murekohaks kaardi üleüldine suurus, mille mahtu Ubisoft siiski kinnitanud pole. Väidetavalt on Manhattan virtuaalselt üks-ühele loodud, mille tulemusena peaks avastamisrõõmu olema piisavalt.

Aga pole hullu, sest kakavad koerad pole kuhugi kadunud!

Allikad: GamesRadar, Polygon