Mäletate, kui hakkas pihta see nüüdseks katkematuks muutunud tasuliste lisapakkide ja laienduste laine? Küll me kurtsime, et mänguarendajad ja -väljastajad lõikavad taotuslikult mängudest juppe välja, et meile neid siis hiljem kalli raha eest maha müüa. Lisaks muidugi kaheldava väärtusega lisaesemed ning neid kõiki enda alla koondav hooajapääse (Season Pass), mida juba enne mängu ilmumiskuupäeva osta saab, teadamata, kas mäng on tegelikult hea või mitte. Mikromaksetest rääkimata!
Nüüd, aastaid hiljem, teatas EA, et sedasorti praktika toob neile aastas sisse tervelt 1,3 miljardit dollarit. Pool sellest on tänu EA erinevates spordimängudes esinevale Ultimate Team süsteemile, mis lubab kasutajatel osta, müüa ja vahetada virtuaalseid kaarte, millel figureerivad mängudes leiduvad sportlased.
EA vist niipea nälga nägema ei pea ning isegi, kui nad paljudele inimestele ei meeldi, on neil piisavalt dollareid, millega pisaraid kuivatada.
Allikas: IGN
Värske ⚡
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
-
Teine Tase 554 × TOP 10 mängu, mida peaksid kindlasti vältima
Lõppeva aasta halvimad mängud on selgunud ning üheskoos külla tulnud Tomasega võetakse need ka luubi …
-
Ludoloogia logi: meestepäeval juubelit pidavast Hitmanist ja teistest palgamõrvaritest
Head meestepäeva! Tähistame täna selle kõrval veel ka teist tähtpäeva – Hitmani mänguseeria saab ülehomme …