Mänguarendaja ja -väljastaja Bethesda on viimastel aastatel tihedat tööd teinud selle kallal, et uut elu sisse puhuda vanadele klassikalistele mänguseeriatele. Kõigepealt aidati MachineGamesil meieni tuua uus sissekanne Wolfensteini saagasse, seejärel toetati id Software’i ponnistusi, et tuua tänapäeva teine ikooniline esimese isiku vaates tulistamismängude teerajaja, Doom. Mõlemad projektid olid edukad ning mängud võeti fännide poolt hästi vastu. Tekkis küsimus – mis järgmiseks? Tuleb välja, et vastuseks on ka juba paljude poolt nõutud mitmikmängupõhine Quake, alapealkirjaga Champions!
Rohkem infot uue Quake’i kohta saame juba augusti alguses toimuval Quakeconil, sest muidugi!
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …