MängudeÖÖ loengusaal naaseb koostöös Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainoriga 8. aprillil suurema ja rahvusvahelisemana, kui kunagi varem. Mängutööstuses tegevaid inimesi tuleb oma kogemusi jagama lisaks Eestile veel Kanadast ja Leedust. Kohal on Quantum Breaki peastsenarist Remedy’st ja The Witcher 3: Wild Hunti missioonidisainer CD Projekt REDist. Ära jäävad varem välja kuulutatud VR-teemalised loengud ning repertuaari on lisandunud Eestis arendatava rollimängu No Truce With the Furiesi arendajate etteaste.
22:00-22:30
How to combine Time Travel, a Video Game and a TV Show: My Narrative Design on Quantum Break
Gregory Louden (Remedy Entertainment)
Gregory Louden, Senior Narrative Designer and former VFX artist, shares secrets and lessons from the narrative design for “Quantum Break”, Remedy Entertainment’s time travel action game and TV show experience. Before joining the games industry, Gregory worked in Visual Effects and Feature Animation for films such as Gravity, Prometheus, Happy Feet 2, Sucker Punch and World War Z amongst others. Currently Gregory is working on Crossfire 2 single player and a TBA project at Remedy Entertainment.
***********************************************************
Kuidas kombineerida ajarännet, videomängu ja telesarja: minu kogemus Quantum Breaki stsenaristina
Gregory Louden (Remedy Entertainment)
Vanemstsenarist ja endine visuaalefektide spetsialist Gregory Louden jagab saladusi ja õppetunde Remedy Entertainmenti videomängu ja telesarja hübriidi Quantum Breaki loomisprotsessist. Enne mängutööstusesse liikumist töötas Gregory filmitööstuses eriefektide ja animatsiooni valdkonnas. Tema resümeesse kuuluvad teiste seas filmid nagu „Gravitatsioon“, „Prometheus“, „Lustakad jalakesed 2“ ja „Z maailmasõda“. Hetkel töötab Louden Crossfire 2 üksikmängu osise kallal ja ka Remedy veel väljakuulutamata projekti juures.
22:30-23:00
Communism and Gameplay – Art, Writing and Game Design in service of the people
Kaur Kender, Kaspar Tamsalu, Argo Tuulik (ZA/UM Studios)
The developers of No Truce With the Furies discuss the importance of politics in video game narratives, why it’s important to make no discounts in the writing and art department and why so many studios still do.
***********************************************************
Kommunism ja mängitavus – kunst, kirjutamine ja mängudisain rahva teenistuses
Kaur Kender, Kaspar Tamsalu, Argo Tuulik (ZA/UM Studios)
No Truce With the Furiesi arendajad lahkavad poliitika olulisust videomängude narratiivides, artulevad, miks ei peaks arendajad mängude loo ja kunsti osas järeleandmisi tegema ning otsivad põhjuseid, miks seda jätkuvalt tehakse.
23:00-23:30
One Small Step For Man, One Giant Leap For Baltic Gamers
Jonas Brazys (GameOn)
Jonas will be talking about Baltic gamers and what we have already achieved as a community to put ourselves on the gaming industry map. He’ll discuss what we have started doing, what we should keep on doing and what we could do better to make the Baltics a “to go” region for gaming industry leaders.
Jonas Brazys is the co-founder of GameOn expo in Vilnius, Lithuania, and also an eSports journalist and enthusiast. He’s a former eSports show host for the Lithuanian YouTube channel ZaismoDNR
*************************************************************
Üks väike samm inimesele, üks suur hüpe Baltikumi mängijatele
Jonas Brazys (GameOn)
Jonas räägib Baltikumi mängijatest ning sellest, mida siinne kogukond on juba saavutanud, et ennast mängumaailma kaardile upitada. Ta arutab, mida me teeme, mida peaksime edasi tegema ja mida saaks paremini teha, et Baltikum muutuks mängutööstuse liidrite jaoks huvipakkuvaks regiooniks.
Jonas Brazys on Vilniuses toimuva GameOn mängumessi kaasasutaja. Lisaks sellele on ta e-spordi entusiast ja ajakirjanik ning Leedu virtuaalspordile keskenduva YouTube’i kanali ZaismoDNR endine saatejuht.
23:30-00:00
Killing Monsters and Creating Worlds
Philipp Weber (CD Projekt RED)
In The Witcher 3: Wild Hunt you have a dual role: on the one hand you’re playing a lone witcher who travels the countryside looking for work, and on the other hand a father and friend to many diverse characters that live in a believable world. Philipp will talk about how CD Projekt RED combined storytelling and exploration to try and combine the best of both worlds.
Philipp Weber studied history and archaeology in his homeland of Germany and was hired by CD Projekt RED as a quest designer after they checked out his mod Lykaon that he had created for The Witcher 2: Assassin’s of Kings in 2013. Since then Philipp has worked on The Witcher 3: Wild Hunt and its expansions Hearts of Stone and Blood and Wine. Quests designed by him include The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, and There Can Be Only One for Blood and Wine. In addition to contributing as a quest designer, he also worked on the Living World and helped out with facial animations for Hearts of Stone. At the moment Philipp is hard at work on CD Projekt Red’s next game, Cyberpunk 2077.
*************************************************************
Koletisi tapmas ja maailmu loomas
Philipp Weber (CD Projekt RED)
The Witcher 3: Wild Huntis on mängijal duaalne roll: ühest küljest ollakse tööd otsiv eraklik nõidur, teisalt aga isafiguur ja ka sõber mitmetele usutavalt ellutoodud maailma asustavatele väga eripalgelistele tegelastele. Philipp seletab, kuidas CD Projekt RED kombineeris mängu luues narratiivi ja mängumaailma avastamise, üritades mängijani tuua mõlema aspekti parimaid külgi.
Philipp Weber õppis oma koduriigis Saksamaal ajalugu ja arheoloogiat. CD Projetk REDi asus Weber missioonidisainerina tööle peale seda, kui 2013. aastal tema The Witcher 2: Assassin’s of Kingsi jaoks loodud Lykaoni-nimeline modifikatsioon stuudio tähelepanu köitis. Tänaseks on Philipp loonud missioone The Witcher 3: Wild Hunti ning selle laienduste, Hearts of Stone’i ja Blood and Wine’i jaoks. Tema poolt disainitud missioonide hulka kuuluvad näiteks Blood and Wine lisapakist The Warble of a Smitten Knight, Beyond Hill and Dale, ja There Can Be Only One. Lisaks missioonide loomisele töötas Weber ka elava maailma realiseerimisel ning lõi kaasa Hearts of Stone’i näoanimatsioonide loomisel. Hetkel töötab Philipp CD Projekt REDi järgmise mängu, Cyberpunk 2077 juures.
00:00-00:30
Vidya Games
Brandon Marsh (Creative Mobile, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
A fun and light hearted look behind video games, nostalgia, fandom and the realities of working in a game development team.
Brandon Marsh is originally from Canada and currently works in the Marketing team at Creative Mobile in Tallinn. He is also an instructor with the EEK Mainor Game Dev program and has been active in gaming since the 90’s.
*************************************************************
Vidya Games
Brandon Marsh (Creative Mobile, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Lõbus ja südamlik sissevaade videomängudesse, nostalgiasse, fännimaailma ja mänguarendusmeeskonnas töötamise reaalsustesse.
Brandon Marsh on pärit Kanadast ja töötab hetkel Tallinnas Creative Mobile’i turundusmeeskonnas. Lisaks sellele on ta instruktor EEK Mainori mänguarenduse ja disaini erialal ning on olnud mängutööstuses aktiivne alates 90datest.
Värske ⚡
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …