8. aprillil aset leidnud MängudeÖÖ Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainori loengusaali esinejate nimekiri oli mitmekesisem, kui eales varem. Oma tööst ja kogemustest rääkisid nii kodumaiste mängustuudiote esindajad kui ka maailmakuulsad nimed piiri tagant. Kui sa ei jõudnud kohale tulla ja ise seda kõike kogeda, pole mõtet meelt heita, sest nüüd on võimalik ka kõiki loenguid mugavalt kodudiivanil järele vaadata. Ettekannete sisuülevaadetega on võimalik ka enne vaatama hakkamist tutvuda. Head nautimist!
How to combine Time Travel, a Video Game and a TV Show: My Narrative Design on Quantum Break
Gregory Louden (Remedy Entertainment)
***********************************************************
Kuidas kombineerida ajarännet, videomängu ja telesarja: minu kogemus Quantum Breaki stsenaristina
Gregory Louden (Remedy Entertainment)
Communism and Gameplay – Art, Writing and Game Design in service of the people
Kaur Kender, Kaspar Tamsalu, Argo Tuulik (ZA/UM Studios)
***********************************************************
Kommunism ja mängitavus – kunst, kirjutamine ja mängudisain rahva teenistuses
Kaur Kender, Kaspar Tamsalu, Argo Tuulik (ZA/UM Studios)
One Small Step For Man, One Giant Leap For Baltic Gamers
Jonas Brazys (GameOn)
*************************************************************
Üks väike samm inimesele, üks suur hüpe Baltikumi mängijatele
Jonas Brazys (GameOn)
Killing Monsters and Creating Worlds
Philipp Weber (CD Projekt RED)
*************************************************************
Koletisi tapmas ja maailmu loomas
Philipp Weber (CD Projekt RED)
Vidya Games
Brandon Marsh (Creative Mobile, Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)
Veelkord suur tänu kõigile, kes MängudeÖÖ loengusaalis kohal käisid ja esinejatele kaasa elasid. Teistele peaksid videoloengud aga mitmeks õhtuks kvaliteetset ajatäidet pakkuma.
Näeme juba järgmise MängudeÖÖ loengusaalis!
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …