E3 on selle suve kuum teema videomängumaailmas. Kui olete näinud näiteks selle aasta Microsofti, Bethesda või ka eelmise aasta Sony pressikonverentse, siis teate, et tegu on väga viisakate, uhkete ja korralike etteastumistega.
Devolver Digital on tuntud indie-mängude väljastaja – Hotline Miami, Shadow Warrior, Enter The Gungeon ja paljud muud sarnased videomängud on nende poolt sponsoreeritud. Kompanii tiiva alt tulevate teoste eripära on see, et nad on enamasti kas väga ropud või teistest silmapaistvalt erinevad.
Tänavu haukas Devolver Digital endale 15 minutit aega isikliku pressikonverentsi tarbeks, mille käigus nad näitasid väga oskuslikult kõnealuse elektroonikamessi tegelikku korporatiivsust ja ametlikkust.
Video ei ole sobilik töö- või avalikus kohas vaatamiseks.
Värske ⚡
-
Teine Tase 520 × 10 aastat hiljem – kas see mäng on ikka veel täiuslik?
Andri räägib mängust, mil vanust pea kümne aasta jagu, ent millele ajahammas kohe üldse liiga …
-
VIDEO: Assassin’s Creed Shadows – Ubisofti uus hitt või jälle pettumus?
Robert tutvustab Andrile uusimat Assassin’s Creedi mängu, mis sel korral kannab alapealkirja Shadows. Sarja uusim …
-
Wreckfest 2 varajane ligipääs – kas selle eest on aus raha küsida?
Soomlaste loodud plekimõlkimise simulaator Wreckfest 2 jõudis 20. märtsil varajasse ligipääsu. Arendajad lubavad, et see …