Huvitav, mida ütleksid inimesed, kui saaksid teada, et tegelikkuses ei võitlegi nad enda lemmik võrgumängus teiste inimeste, vaid hoopis tehisintellekti vastu? Tundub ulmeline?
Electronic Artsi erakordse kogemuse osakond (SEED) tuli ideele luua tehisintellekt, mis suudaks ise õppida ja areneda Battlefield 1 mängides. Oma postituses kirjutas Magnus Nordin, üks SEED-i eestvedajatest, et tehisintellekti mõte tekkis neil Google’i poolt arendatud AI pealt, kes oli võimeline mängima iseseisvalt vanu Atari mänge. Neil tekkis aga küsimus, et kuidas saaks tehisintellekt hakkama AAA mänguga?
SEED-i poolt valminud prototüüp osutus mängija jaoks esialgu siiski „tavapäraseks“ kogemuseks. AI sai hakkama kaardi peal liikumisega ning madalate elude ja laskemoona korral uute pakkide üleskorjamisega. Siiski esines katsetel ka viperusi, kus ta sattus segadusse ning hakkas kaardil liikudes ühe koha peal ringiratast käima.
Hoolimata sellest on tegu siiski väga suure sammuga mängumaastikul, sest kas poleks äge, kui mõnes arvutimängus õpib kaaslane või suurem vaenlane asju juurde ning pakub seeläbi tunduvalt suuremat väljakutset?
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …