Huvitav, mida ütleksid inimesed, kui saaksid teada, et tegelikkuses ei võitlegi nad enda lemmik võrgumängus teiste inimeste, vaid hoopis tehisintellekti vastu? Tundub ulmeline?
Electronic Artsi erakordse kogemuse osakond (SEED) tuli ideele luua tehisintellekt, mis suudaks ise õppida ja areneda Battlefield 1 mängides. Oma postituses kirjutas Magnus Nordin, üks SEED-i eestvedajatest, et tehisintellekti mõte tekkis neil Google’i poolt arendatud AI pealt, kes oli võimeline mängima iseseisvalt vanu Atari mänge. Neil tekkis aga küsimus, et kuidas saaks tehisintellekt hakkama AAA mänguga?
SEED-i poolt valminud prototüüp osutus mängija jaoks esialgu siiski „tavapäraseks“ kogemuseks. AI sai hakkama kaardi peal liikumisega ning madalate elude ja laskemoona korral uute pakkide üleskorjamisega. Siiski esines katsetel ka viperusi, kus ta sattus segadusse ning hakkas kaardil liikudes ühe koha peal ringiratast käima.
Hoolimata sellest on tegu siiski väga suure sammuga mängumaastikul, sest kas poleks äge, kui mõnes arvutimängus õpib kaaslane või suurem vaenlane asju juurde ning pakub seeläbi tunduvalt suuremat väljakutset?
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Visa hinge tagasitulek: Mad Catz R.A.T. 8+
Põhja-Ameerika mänguriistvaratootja Mad Catz Interactive läks mõne aasta eest rea lollide otsuste järel pankrotti. Mõni …
-
Tekken 8 Pixofestil ehk kuidas meie Marko kutsus sakslase võitma
20. aprillil toimus hubases Põhjala Tehases jõuvõtt videomängus Tekken 8. Uus Tekken on nüüd nii …
-
Teine Tase 472 × Viis aastat tagasi naersime selle mängu üle. Aga nüüd?
Amazoni eduka seriaali tõttu on Fallout populaarsem kui kunagi varem. Just sel põhjusel on Sten …