Mul jäävad päris tihti asjad kahe silma vahele. Nii juhtus ka siis, kui kirjutasin The Game Awardsil avalikustatud Devil May Cry 5 treilerist. Võib-olla pimestas mind ootusärevus ning just seetõttu ei märganud ma, kuidas video kirjelduses mainiti toda võrgulaadi, millele ma arvasin, et nad vihjavad. Uups.
Võrgulaadi nimi on cameo ning minu arust on see päris huvitav lahendus. Arendustiim tahab, et mäng oleks enamasti ikkagi üksinda nautimiseks, nagu sarja varasemad esindajad. Kuid loomaks narratiiv, kus oleks esindatud kõik mängustiilid ning milles tegelased teeksid koostööd, oli vaja luua mingisugune mitmikmängulaad. Kui loos on koht, kus tegelased on samas alas, on võimalik kohata teisi mängijaid neti kaudu. Mõnikord jooksevad nad ringi tagataustal, mõnikord antakse koos deemonitele molli.
See lisab kindlasti veel uhkemate kombinatsioonide võimalusi, eriti kui leiduks võimalus sõpradega ühendada. Nendele, kellel on halvav hirm teiste inimeste ees, on samuti mõeldud (või hetkedele, kui internet on maas) – kui teosel puudub ühendus võrguga saab võidelda koos arendustiimi liikmetega, seda tänu varem salvestatud liigutustele. Missiooni lõpus saab kaasmängijate sooritust hinnata ning stiilsete hinnangute eest võib teos isegi head mänguoskust autasustada.
Allikas: Capcom Unity
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …