fbpx

Kaks aastat tagasi kuulutas Electronic Arts, et on otsustanud lõpetada ühe oma „Star Warsil“ põhineva videomänguprojekti arenduse. Teose taga seisid Dead Space seeria poolest tuntud Visceral Games ning Uncharted sarja mängude endine režissöör Amy Hennig.

Sama hingetõmbega kuulutati välja uus, avatud maailmaga „Tähesõdade“ teos. Tänaseks on (väidetavalt) sellegi eluküünla leek niiskete sõrmeotsadega kustu vajutatud. Tolle üllitise arendajaks sai varasemalt abimehe rolli mänginud EA Vancouver ning projekti näol oli tegemist uue suunaga Hennigu meeskonna varasemale tööle – kui Visceral Gamesi looming oli ääretult lineaarne ja loopõhine, siis EA Vancouveri nägemus piilus avatud maailma suunas, et mängijaid kauem teose juures kinni hoida.

Erinevad allikad on Kotakule väitnud, et üheks projekti külmutamise ajendiks oli asjaolu, et mängu valmimine võttis liiga kaua aega, EA aga soovis juba tunduvalt varem mõne „Star Warsi“ projektiga turule jõuda. Seetõttu vajutati järsult pidureid, et pöörata rohkem tähelepanu mängudele, mis on tunduvalt kompaktsemad ja võivad ilmuda juba 2020. aastal (umbes samasse ajaaknasse võib – aga kohe kindlasti ei pruugi – jääda järgmise põlvkonna konsoolide ilmumine). Paljud töötajad jäävad salamisi lootma, et koodnime Orca kandev projekt täiesti surnud ei ole, vaid lükatakse uuesti käima siis, kui eelnevalt mainitud väiksemad teosed valmis on saanud.

EA järgmiseks „Tähesõdade“ mänguks saab olema (hetkeseisuga) käesoleva aasta sügisel ilmuv Jedi: Fallen Order, mille valmimise eest vastutab Titanfalli seeria looja Respawn Entertainment.

Allikas: Kotaku