Aprillikuu teisel nädalal, täpsemalt 11-12. kuupäeval aset leidev Gamedev Days konverents on esimene kord, mil suurem avalikkus saab käed külge panna pikalt arenduses olnud Eesti mängule Overstep.
Lisaks võimalusele proovida aastatepikkuse töö tulemit, astub konverentsil üles ka Gamecani tegevjuht Marten Palu, kes kõneleb rahvusvahelise meeskonna kaugjuhtimisest. Kogemust on mehel kamaluga, sest kuigi stuudiole pandi alus Pärnus, on meeskonnaliikmed mööda maailma laiali – liikmeid leidub nii Eestis, Suurbritannias, Rumeenias, Ukrainas, Türgis ja Brasiilias.
Arendusprotsessi käigus on mäng mõnevõrra muutunud. Kui aastaid tagasi rääkisime üksikisikuvaates tulistamismängust, kus saab titanfallilikult seintel joosta, siis nüüdseks on teosest saanud kiireloomuline kolmanda persooni vaatevinklit kasutav mitmikmäng, mis segab kokku tulistamise ja ekstreemspordi.
Gamecanil on tõsine plaan Overstep juba 2019. aastal ka ametlikult välja lasta.
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …