Aprillikuu teisel nädalal, täpsemalt 11-12. kuupäeval aset leidev Gamedev Days konverents on esimene kord, mil suurem avalikkus saab käed külge panna pikalt arenduses olnud Eesti mängule Overstep.
Lisaks võimalusele proovida aastatepikkuse töö tulemit, astub konverentsil üles ka Gamecani tegevjuht Marten Palu, kes kõneleb rahvusvahelise meeskonna kaugjuhtimisest. Kogemust on mehel kamaluga, sest kuigi stuudiole pandi alus Pärnus, on meeskonnaliikmed mööda maailma laiali – liikmeid leidub nii Eestis, Suurbritannias, Rumeenias, Ukrainas, Türgis ja Brasiilias.
Arendusprotsessi käigus on mäng mõnevõrra muutunud. Kui aastaid tagasi rääkisime üksikisikuvaates tulistamismängust, kus saab titanfallilikult seintel joosta, siis nüüdseks on teosest saanud kiireloomuline kolmanda persooni vaatevinklit kasutav mitmikmäng, mis segab kokku tulistamise ja ekstreemspordi.
Gamecanil on tõsine plaan Overstep juba 2019. aastal ka ametlikult välja lasta.
Värske ⚡
-
Teine Tase 474 × Kui kaua peab mängima, et tohiks mängu halvaks nimetada?
Viimasel ajal saame aina rohkem rääkida kodumaal tehtud mängudest ning ka sel nädalal ei lase …
-
Ludoloogia logi: FPSid Teisest maailmasõjast
8. mail tähistatakse paljudes riikides Võit Euroopas päeva. Me ei hakka praegu vaidlema, et see …
-
Teine Tase 473 × Liiga seksikas? See mäng sattus väidetavalt tsensuuri ohvriks
Külas on Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib sellest, kuivõrd suur ja keeruline …