Google’i uus platvorm Stadia hakkab mängukihina voogedastama pilti pea igale seadmele, millel Google Chrome’i kasutamise võimalus.
Telerid, mobiilid, süle- ja lauaarvutid hakkavad kuvama vähese tehnilise nõudlikkusega teoseid, mis muidu eeldavad võimsa raali või konsooli olemasolu. Kogu tehnilise lahenduse kõrval on aga huvitavam see, kuidas kõik koondub kokku YouTube’i platvormile ning milliseid võimalusi hakkab see andma mänguritele, striimeritele ja nende vaatajatele.
YouTube’i külge poogitakse liides nimega Crowd Play, mis võimaldab vaatajatel järjekorda võtta, et koos oma lemmikstriimeriga mängida. Arendajatele suunatud konverentsil GDC 2019 demonstreeris YouTube Gaming osakonna juht Ryan Wyatt, kuidas see kõik hakkab toimuma, seda läbi NBA 2K videomängu.
Näites on YouTube’i kasutajaliidesesse lisatud võimaluse juures kuvatud ka aega, mil on võimalik mängima asuda, seda kas siis striimeriga koos või tema vastu. Kui matš lõppeb, on kord uue vaataja käes.
Presentatsiooni käigus toodi lavale ka YouTube’i kanali Game Theorists looja Matthew Patrick, kes jagas oma arusaama ja nägemust sellest, kuidas uus teenus hakkab sisuloojatel ja nende fännidel uutmoodi ja lihtsamini suhelda lubama.
Värske ⚡
-
Teine Tase 502 × Kes teeb paremaid mänge: eestlased või lätlased?
Oleme tänavu korduvalt rääkinud headest Eestis loodud videomängudest. Millega aga tegelevad meie lõunanaabrid? Piilume piiri …
-
Ludoloogia logi: militaarmasinatega meestepäev
Head meestepäeva! Täna taas mänguteemast, mis kõnetab pigem meessugu – lendavad militaarmasinad. „Top Gun: Maverick“ …
-
Ära mängi seda mängu ei kümneka, viieka ega isegi kaheka eest!
Unknown 9: Awakening on osa Bandai Namco laiemast multimeedia frantsiisist. Seda maailma katavad raamatud, koomiks, …