Maailmas on inimesi, kes armastavad videomänge kiiresti läbi teha. Põhjuseid võib olla mitu, kuid on kindel, et lihtne säärane huvi ei ole. Üks huvitavamaid teoseid selleks on DOOM, sest tasemete kiirel läbimisel loeb mängusisene taimer alati aega lühemaks, mitte ei ümarda seda õigesti.
Too lahendus teeb DOOMi kiirläbimised väga keeruliseks, sest arvestama peab alati terve sekundiga. Tasemest sõltudes võib tegemist olla lihtsa ülesandega, kuid kui tegu on näiteks maailmaga, mida saab läbida 9 sekundiga, siis teha seda 12% kiiremini, et tulemuseks oleks 8 sekundit… on pea võimatu. Ometi juhtus hiljuti ebareaalne – ületatud sai aastast 1998 pärit rekord!
Kel vähegi rohkem huvi uskumatuna tunduva saavutuse kohta uurida, saab tutvuda uue rekordi pikema analüüsiga.
Sel suvel teeb tagasituleku ka üks suurimaid mängude kiirläbimisüritusi, AGDQ 2019, mis algab 23. juunil ning kestab täpselt nädal aega järjest. Ehk suudetakse sealgi ajalugu teha!
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Nintendo Switch 2 – tsipake igav, ent samas ülikvaliteetne mängumasin
Uue konsooli ilmumine on alati põnev aeg. Sellele eelneb pikk ootusärevus, mis kulmineerub joovastusega, kui …
-
Ludoloogia logi: Donald Trumpi sünnipäeval USA sidescroller’itest
Donald Trumpi jutt ei ole alati koherentne. Aga selles, et ta on alati ülistanud (toksilist) …
-
Teine Tase 531 × Kogu tõde Nintendo Switch 2 kohta!
Nintendo Switch 2 on kohale jõudnud ja ühtlasi on käes ka aeg sellest rääkida! Kas …