Maailmas on inimesi, kes armastavad videomänge kiiresti läbi teha. Põhjuseid võib olla mitu, kuid on kindel, et lihtne säärane huvi ei ole. Üks huvitavamaid teoseid selleks on DOOM, sest tasemete kiirel läbimisel loeb mängusisene taimer alati aega lühemaks, mitte ei ümarda seda õigesti.
Too lahendus teeb DOOMi kiirläbimised väga keeruliseks, sest arvestama peab alati terve sekundiga. Tasemest sõltudes võib tegemist olla lihtsa ülesandega, kuid kui tegu on näiteks maailmaga, mida saab läbida 9 sekundiga, siis teha seda 12% kiiremini, et tulemuseks oleks 8 sekundit… on pea võimatu. Ometi juhtus hiljuti ebareaalne – ületatud sai aastast 1998 pärit rekord!
Kel vähegi rohkem huvi uskumatuna tunduva saavutuse kohta uurida, saab tutvuda uue rekordi pikema analüüsiga.
Sel suvel teeb tagasituleku ka üks suurimaid mängude kiirläbimisüritusi, AGDQ 2019, mis algab 23. juunil ning kestab täpselt nädal aega järjest. Ehk suudetakse sealgi ajalugu teha!
Allikas: Kotaku
Värske ⚡
-
Jah, see uus Battlefield on hea, aga kas sa neid eelmisi mäletad?
Esimene nädalavahetus Battlefield 6 beeta seltsis on nüüd veedetud ning on põhjust rõõmustada, sest meid …
-
Teine Tase 539 × Battlefield 6 – kõik, mida pead teadma enne beeta algust
Värskes episoodis võtavad Sten, Aleksandr ja Andri ette terve rea kuumi mänge, alustades Super Mario …
-
Just nendes videomängudes kõlab selle aasta kõige parem muusika
Juba on pool mänguaastast seljataga ja mitmel pool pannakse tänavu ilmunud mänge paremuse järgi rivvi. …