Jääb mulje, et virtuaalse palli tagaajamine on varsti populaarsem, kui selle füüsiline versioon, sest firmad, kes üritavad ennast videomängukanalites näidata, ei ole enam kohalikud poed, vaid küündivad juba maailma tuntuimate hulka. Ei kõla ehk kõige tervislikumalt, kuid üks nendest on Budweiser, kes plaanib patenteerida kaubamärki „e-spordi ametlik õlu“.
Anheuser-Busch has filed a trademark application for "THE OFFICIAL BEER OF ESPORTS."
Drink and game responsibly out there…#eSports #gamers pic.twitter.com/KhZdABzcGZ
— Josh Gerben (@JoshGerben) June 21, 2019
„E-spordi ametlik õlu“, „mängimise ametlik õlu“ ja „mängurite ametlik õlu“ on need fraasid, millele õlletootja taotleb patenti. Konkurentide puudumisel saab antud avaldus ilmselt ka kinnituse, sest näiteks Bud Light on juba Overwatch League’i sponsor.
Nüüd võib ainult ette kujutada, kuidas näiteks Eesti üks tuntumaid Counter-Strike’i mängijaid Robin Kool saab omale au ja kuulsuse, auhinnaraha, suure karika ning kasti õlle.
Allikas: Takeout
Värske ⚡
-
Teine Tase 523 × Nüüd teame, mida teeme enne GTA 6 ilmumist!
GTA 6 väidetav ilmumine hiilib meile aina lähemale. Sellega seoses saavad selgemaks ka plaanid, mis …
-
Ludoloogia logi: 2017. aasta kosmosemängud
Toredat kosmonautika päeva! Eelmisel aastal Preyd mängides täheldasin omaette, et selle ilmumisaasta 2017 oli tähelepanuväärselt …
-
Teine Tase 522 × Mängud on kallimad kui kunagi varem – kes selles süüdi on?
Videomängud on niigi kulukas hobi, aga hinnad kerkivad üha kõrgemale. Kas süüdi on ülemaailmne majanduse …