Soome mängustuudio Housemarque’i esimene katsetus enda tavapärased kuulipõrgud kolmanda isiku vaatesse tõlgendada oli enam kui edukas. Veelgi positiivsem on asjaolu, et seda tehes ei minetatud enda unikaalset stiili. Returnalis vastaste energiakuulide eest ja neist läbi põigeldes oli koheselt aru saada, kelle käsi mängus!
Põhjanaabrid tõid meieni teose, mis pakkus naudingut esimestest sekunditest alates, kui tegelane liikuma hakkas. Võõral planeedil ajalõksu jäänud teadlane Selene oli nõtke, kärme ning ei kartnud tulirelvi kasutada. Keskkonnad olid kõhedad ja atmosfäärikad, vaenlaste disain meeldejääv ning narratiivi edastamiseks kasutati omapäraseid nippe. Kõige selle tulemusena oli Returnal üks 2021. aasta meeldejäävaim teos.
Sten: Returnalil oli pisut darksoulsilikku vaibi. Esimese keskkonna pimedad ruumid, taustal olevad raagus puuoksad ning see ärev tunne, et iga hetk võib saabuda surm. Kuigi reaalsuses on tegemist täiesti teistsuguse mänguga, olid teose bossikaklused küllaltki väljakutsuvad. Samas tekkis samasugune hasart nagu From Software’i puhul – ma ei suutnud enne alla anda, kui suur paha teise ilma saadetud!
Milline oli sinu arvates 2021. aasta kõige ägedam videomäng? Jaga meiega enda arvamust SIIN!
Värske ⚡
-
Teine Tase 545 × Kas Borderlands 4 on tõesti nii katki, kui kõik ütlevad?
Borderlands 4 on lõpuks ometi kohal, kuid mitte ilma probleemideta. Paljud kurdavad arvukate tehniliste probleemide …
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …
-
Teine Tase 544 × Kas aasta oodatuim indie-hitt valmistab pettumuse?
Viimaste aastate oodatuim indie-mäng Hollow Knight: Silksong on lõpuks ometi kohale jõudnud ning Allan on …