Soome mängustuudio Housemarque’i esimene katsetus enda tavapärased kuulipõrgud kolmanda isiku vaatesse tõlgendada oli enam kui edukas. Veelgi positiivsem on asjaolu, et seda tehes ei minetatud enda unikaalset stiili. Returnalis vastaste energiakuulide eest ja neist läbi põigeldes oli koheselt aru saada, kelle käsi mängus!
Põhjanaabrid tõid meieni teose, mis pakkus naudingut esimestest sekunditest alates, kui tegelane liikuma hakkas. Võõral planeedil ajalõksu jäänud teadlane Selene oli nõtke, kärme ning ei kartnud tulirelvi kasutada. Keskkonnad olid kõhedad ja atmosfäärikad, vaenlaste disain meeldejääv ning narratiivi edastamiseks kasutati omapäraseid nippe. Kõige selle tulemusena oli Returnal üks 2021. aasta meeldejäävaim teos.
Sten: Returnalil oli pisut darksoulsilikku vaibi. Esimese keskkonna pimedad ruumid, taustal olevad raagus puuoksad ning see ärev tunne, et iga hetk võib saabuda surm. Kuigi reaalsuses on tegemist täiesti teistsuguse mänguga, olid teose bossikaklused küllaltki väljakutsuvad. Samas tekkis samasugune hasart nagu From Software’i puhul – ma ei suutnud enne alla anda, kui suur paha teise ilma saadetud!
Milline oli sinu arvates 2021. aasta kõige ägedam videomäng? Jaga meiega enda arvamust SIIN!
Värske ⚡
-
MÖÖ-LANil võistlevad e-sportlased enam kui 10 000 € suuruse auhinnafondi nimel
7.- 9. juunil leiab Tallinnas Rakett69 Teadusstuudiotes aset esimene MÖÖ-LAN. Tegemist videomängurite seas tuntud üritustesarja …
-
Visa hinge tagasitulek: Mad Catz R.A.T. 8+
Põhja-Ameerika mänguriistvaratootja Mad Catz Interactive läks mõne aasta eest rea lollide otsuste järel pankrotti. Mõni …
-
Tekken 8 Pixofestil ehk kuidas meie Marko kutsus sakslase võitma
20. aprillil toimus hubases Põhjala Tehases jõuvõtt videomängus Tekken 8. Uus Tekken on nüüd nii …