Ilmselt saab alanud nädala suurimaks jututeemaks olema teema, kas Ubisoft suudab end mänguga The Crew tõestada või langeb sama suure kolinaga vastu asfalti nagu juhtus Assassin’s Creed Unity-ga, kuigi viimase puhul oleks täpsem rääkida hammastega vastu Pariisi munakiviteed kukkumisest. Suurimate mänguportaalide arvamusi on oodata lähipäevil, kuna Ubisoft takistas varajaste arvustuste avaldamise, tuues teoorias vägagi mõistetava põhjuse. Nimelt pole selles mängus lihtsalt midagi teha enne, kui kõik inimesed seda mängimas ei ole. Mängu beta jättis igal juhul väga hea mulje, kuid seda ei ole võimalik võrrelda täna avaldatud treileriga, mis võtab kergelt öeldes hingetuks, paneb põlve värisema ja teeb kanna laua all kujuteldava gaasipedaali peal väga raskeks.
Kas antud videoklipp läheb ajalukku kui üks parimaid launch trailereid (kes aitab selle fraasi meeldivasse emakeelde tõlkida, saab küpsise)? Tehniliselt kindlasti, sest ega kihutamismäng peagi olema emotsiooniderohke ning sügavmõtteline. Loodan siiralt, et The Crew programmeerijad tegid koodiridadega sama põhjalikku tööd kui 3D-kunstnikud ja eriefektimeistrid antud treileriga.
Värske ⚡
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …
-
VIDEO: Rise of the Rōnin on tegelikult hea, lihtsalt meie oleme rumalad
Rise of the Rōnin on üks selle aasta toredamaid üllatusi. Team Ninja uusim kolmanda isiku …