The Witcher 3: Wild Hunt on CD Projekt REDi sõnul seeria suurim, pikim ja tõsiseim sissekanne. Kui varem mainiti, et põhiloo võib läbida umbes 100 tunniga, siis nüüd kinnitas stuudio peadisainer, et igat nurka läbides ja igat kotti läbi vaadates võib pikkuseks kujuneda üle 200 tunni. Hetkel on teada, et mängus on kokku kaks mängitavat tegelast – nõidur Geralt ja ettemääratuse laps Ciri. Me teame kui nõudliku mänguga on tegu ja me teame kui ilus võib see maailm välja näha. Nüüd teame ka ametlikku pikkust. Kui The Witcher 3 oleks õigel ajal ilmunud, siis oleks see koos Dragon Age: Inquisitioniga konkureerinud aasta parima avatud maailmaga RPG tiitlile. Nüüd on aga selge, et The Witcher 3 hakkab olema ilusam ja suurem kui Dragon Age. See ei kahanda muidugi teise väärtust. Pigem tõestab, miks on mängu loomisprotsess kannatanud edasilükkamiste käes, see on lihtsalt nii ambitsioonikas. Loodame, et nad ei kuku ninali nagu Ubisoft oma seni suurima mänguga.
Need 200 tundi panevad kindlasti paljudel silmad särama (need, kes täidavad iga viimsegi kui ülesande) või tõmbavad hoopis kulmud kortsu, sest nii suur tundide arv tähendab ka tohutut kõrvalmissioonide arvu, mis omakorda võib tähendada tüütut kaardi ühest otsast teise jooksmist, et aidata ühel tegelasel viia pudel veini tema vennale. Kõik sõltub sellest, kuidas on stuudio lahendanud kõrvalmissioonide arvukuse ja vajalikkuse probleemi. RPG mängud pole liiga pikad, pigem tekitab sellise tunde see, kuidas on see aeg mängijate jaoks täidetud.
Ärgem unustagem, et Geralti habe kasvab reaalajas ning üks tasuta allalaetav lisa lubab habemekasvu ka peatada.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
TalTechi IT-tudengid korraldavad Eesti suurima mänguloome võistluse
TalTechi IT-teaduskonna üliõpilaskogu (ITÜK) korraldab 11.-13. oktoobrini haarava mänguarenduse võistluse TalTech GameCamp Lite. Tegemist on …
-
Wytchwood, mäng kolmeteistkümne muinasjutuga
Kuigi Wytchwood on juba peaaegu kolm aastat olemas olnud ja ilmselt minu Steami kontol ka …
-
Teine Tase 495 × Kumb on parem: Ubisoft… või seks?
Räägime saates tihti Ubisofti mängudest, kuid sel on ka põhjus. Nimelt oskavad prantslased teha mänge, …