Iseseisev stuudio Ninja Theory on kuulsust kogunud mängudega nagu Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West ja DmC: Devil May Cry. Möödunud gamescomil näitas kollektiiv oma tulevase mängu, Hellblade`i demo, mis tutvustas veelgi põhjalikumalt mängu võitlusmehaanikat ja selle maailma rõhuvat atmosfääri.
Tuliuut demo vaadates saab selgeks nii mõnigi aspekt, mis varasemalt oli häguseks jäänud. Mängumessidel on stuudio seni tutvustanud spetsiaalset demo, mis annab aimu mängu reeglitest, peategelasest ja üleüldisest tunnetusest. Hellblade on tegelikult veel alles varajases arendusstaadiumis ning seega ei tasu loota, et värskelt avaldatud demovideo peegeldab mängu lõplikku kvaliteeti. Sellele vaatamata saame näha, mis isevärki mängu tiksuma paneb. Hellblade`i eriskummalisust toonitab asjaolu, et tegu on karmi ja sünge kolmanda isiku vaates seiklusega, mis viib mängijad vaimuhaigusega võitleva kelti sõdalase Senua nihestunud ja katkisesse maailma, mis järk-järgult laguneb põrgulikuks painajaks.
Demovideost on näha, et Ninja Theory on neile omase kiireloomulise mõõgavõitluse asendanud aeglasema ja täpsema lähenemisega. Seda selleks, et iga mõõgalöök ja vastase võimas hoop oleks võimalikult efektne, rõhutades peategelase haavatavust ja kahevõitluse raskepärast robustsust. Kuna mängu põhiliseks võtmeelemendiks on midagi niivõrd isiklikku ja häirivat nagu vaimuhaigus, siis on arendajad püüdnud tuua peategelase mängijatele võimalikult lähedale, et Senua pidevas mandumises olev maailm oleks alati rõhuv ja pealetükkiv. Videos paistab silma ka asjaolu, et Senuaga suhtlevad kaks häält: noore tüdruku ja vanema mehe hääl. Need hääled on justkui Senua kahestunud isiksuse poolused, mis teda suunavad, aitavad ja vajaduse korral ka laidavad, nagu on ka videost näha. Samuti pakutakse meile ka võimalust veelgi rohkem süveneda Ninja Theory loodud kaunisse, kuid süngesse maastikku, mida valitsevad hirmutavad deemonid ja ähvardavad varemed.
Ninja Theory on tuntud eelkõige kiireloomulise võitlusmehaanika ja fantaasiarohkete hack and slash mängude poolest, kuid nüüd, mil stuudio on otsustanud oma uue mängu arendada ja levitada täiesti iseseisvalt, on arendajad ette võtnud julge sammu, et tavapärase hack and slash formaadi asemel pakkuda hoopis sügavamat ja intelligentsemat nägemust.
Hellblade`i koduleheküljel tasub silma peal hoida, sest Ninja Theory on võtnud lausa südameasjaks jagada oma fännidele rohkelt materjali nende seni kõige intiimsema mängu loomise protsessist.
Hellblade saabub mängijateni loodetavasti 2016. aastal jooksul.
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: Tšehhis tehtud tulistamised
Head iseseisvuspäeva, Tšehhi! Tšehhi on mänge loovatest riikidest üks mu lemmikumatest. Seal on läbi aegade …
-
MängudeÖÖ vestlusring: Vaimne tervis ja Rollimängud
Mängimine on tähtsal kohal, et siin segases maailmas tervet mõistust säilitada. Kuidas aga kasutatakse just …
-
Teine Tase 498 × Kes on tugevam: videomäng või mängur?
Sten on viimaste nädalate jooksul mänginud ühte mängu, mis talle kohe kuidagi rahu ei tahtnud …