fbpx

Eelmisel aastal sai meile kõigile vägagi selgeks tõsiasi, et mõnikord ei ilmu mängud ettemääratud ajaks, vaid lükatakse edasiste arenduste ja paranduste nimel mitme kuu võrra edasi. Samuti sai selgeks ka nähtus, et kui mänge on juba hakatud edasi lükkama, siis tehakse seda sama veel terve hunniku teostega, mida kõik on juba pikkisilmi oodanud. Probleemid on erinevad, aga põhjus on alati sama – see ei ole veel valmis. Järjekordseks ohvriks on Io-Interactive’i kuulsa kiilaspäise palgamõrtsuka seeria uus tulemine.

2015. aasta Hitman on nüüdsest 2016. aasta Hitman. Algselt detsembrikuus ilmuma pidanud mäng lükati järgmise aasta märtsi peale. Põhjenduseks ei midagi muud kui hädavajalik täiendamine, mis tagab võimalikult veatu elamuse. Arvestades uue põlvkonna Hitmani ülesehituse ambitsioonikust, mille kõrval seeria varasemad osad kahvatuvad, ei peagi väga palju imestama, et mäng edasi lükati. Arendajad toonitasid samuti, et kuna uus osa pakub seeria varasemate osadega võrreldes tohutult suuremat ja avatumat lähenemist, kaasneb sellega ka veelgi raskem töökoormus, et kogu kompott laitmatult töötaks.

12710749089498.537.7a8f7d9e76e28bcd2e722d2b00db193e

Ääretult tore on sellised uudiseid kuulda juba õige varakult, sest see lubab mängijatel oma mänguaastas palju muudatusi teha. Üks tõenäoliselt mitmekümne tunnine mäng jälle vähem, et jõuaks selle aasta jooksul kõikide teiste üsna kogukate teostega ühele poole saada.

Kahtlemata on Hitmani naasemine sündmus, mida nii vanad kui ka uued seeria austajad innuga ootavad. Põhjused paistab olevat küllaga.

Allikas: Hitman