Eelmise nädala saginas jäi meil ära märkimata uudis, mis paljastas inimestele Ubisofti töömeetodid Far Cry Primali tegemise puhul. Nimelt kasutati seeria värskeima osa maailma loomiseks ülima tõenäosusega sama kaarti, millel sai seigelda ka eelmises, neljandas osas. Kõige ilmekamalt kõneleb selle väite kasuks veekogude sarnane ülesehitus, mis on välja toodud ka kahel alumisel pildil.


Kui esialgu võiks pidada sellist tegevust aksepteeritavaks, kuna Primal leiab aset kauges minevikus ning neljas osa tänapäeval, kaob taoline õigustus ära peale mõistmist, et mängud leiavad aset geograafiliselt erinevates kohtades. Eelmiste mängude vahendite taaskasutamine ei ole mängustuudiote jaoks võõras teema, seda on praktiseeritud juba tööstuse algusaegadest peale, ent kas sellele saab vaadata jätkuvalt läbi sõrmede ka aastal 2016?
Allikas: Gamepressure
Värske ⚡
-
Teine Tase 515 × Kas woke-kultuur on videomängud ära rikkunud?
Sten on lõpuks ometi ära proovinud mängu, mida mõned kutsuvad 2024. aasta kõige halvemaks teoseks. …
-
Teine Tase 514 × Kas GTA 6 võib eestlased mässama panna?
Taas on päevakorda tõusnud GTA 6 küsimus, kuid sel korral käiakse läbi ka kõige mustem …
-
Teine Tase 513 × Videomängudel on natsiprobleem. Kuidas seda lahendada?
Aasta on 2025, ent natsid suudavad ikka ühel või teisel moel uudistesse jõuda. Sama kehtib …