Eelmise nädala saginas jäi meil ära märkimata uudis, mis paljastas inimestele Ubisofti töömeetodid Far Cry Primali tegemise puhul. Nimelt kasutati seeria värskeima osa maailma loomiseks ülima tõenäosusega sama kaarti, millel sai seigelda ka eelmises, neljandas osas. Kõige ilmekamalt kõneleb selle väite kasuks veekogude sarnane ülesehitus, mis on välja toodud ka kahel alumisel pildil.


Kui esialgu võiks pidada sellist tegevust aksepteeritavaks, kuna Primal leiab aset kauges minevikus ning neljas osa tänapäeval, kaob taoline õigustus ära peale mõistmist, et mängud leiavad aset geograafiliselt erinevates kohtades. Eelmiste mängude vahendite taaskasutamine ei ole mängustuudiote jaoks võõras teema, seda on praktiseeritud juba tööstuse algusaegadest peale, ent kas sellele saab vaadata jätkuvalt läbi sõrmede ka aastal 2016?
Allikas: Gamepressure
Värske ⚡
-
Teine Tase 538 × Käed eemale meie pornomängudest!
Külas on Robert, kellega koos arutatakse, mis põhjusel Steam ja teised enda platvormilt pornomänge eemaldama …
-
Uus „Superman“ tõestab, et DC on viimaks õigel teel
„Kutsu-u-u!“ Esialgu olin veidi kõhkleval seisukohal, et kas mu laps on ikka valmis kinos superkangelase …
-
Teine Tase 537 × Kas 2025. aasta mäng on juba kohal? Meil on vastus!
Nele ja Sten on mänginud teost, mis võiks juba praegu kandideerida 2025. aasta parima mängu …