Eelmise nädala saginas jäi meil ära märkimata uudis, mis paljastas inimestele Ubisofti töömeetodid Far Cry Primali tegemise puhul. Nimelt kasutati seeria värskeima osa maailma loomiseks ülima tõenäosusega sama kaarti, millel sai seigelda ka eelmises, neljandas osas. Kõige ilmekamalt kõneleb selle väite kasuks veekogude sarnane ülesehitus, mis on välja toodud ka kahel alumisel pildil.


Kui esialgu võiks pidada sellist tegevust aksepteeritavaks, kuna Primal leiab aset kauges minevikus ning neljas osa tänapäeval, kaob taoline õigustus ära peale mõistmist, et mängud leiavad aset geograafiliselt erinevates kohtades. Eelmiste mängude vahendite taaskasutamine ei ole mängustuudiote jaoks võõras teema, seda on praktiseeritud juba tööstuse algusaegadest peale, ent kas sellele saab vaadata jätkuvalt läbi sõrmede ka aastal 2016?
Allikas: Gamepressure
Värske ⚡
-
Philips Evnia 32M2N8900 – kallis… aga parim!
Philips on ekraanitööstuses pikaajaline tunnustatud tegija, kes sisenes hiljuti oma Evnia tooteseeriaga konkurentsitihedale mängumonitoride turule. …
-
Teine Tase 534 × Miks aasta parim mäng meile ei meeldi?
Pea kõik räägivad sellest, kuidas prantslaste loodud rollikas Clair Obscur: Expedition 33 on käesoleva aasta …
-
Ludoloogia logi: UFO-päeval tulnukatega hiireklikikate klassikast
Müstilist World UFO Day’d! Paar aastat tagasi vaatasime selle 2. juuli tähtpäeva puhul kolme tulnukateemalist …