Eelmise nädala saginas jäi meil ära märkimata uudis, mis paljastas inimestele Ubisofti töömeetodid Far Cry Primali tegemise puhul. Nimelt kasutati seeria värskeima osa maailma loomiseks ülima tõenäosusega sama kaarti, millel sai seigelda ka eelmises, neljandas osas. Kõige ilmekamalt kõneleb selle väite kasuks veekogude sarnane ülesehitus, mis on välja toodud ka kahel alumisel pildil.
Kui esialgu võiks pidada sellist tegevust aksepteeritavaks, kuna Primal leiab aset kauges minevikus ning neljas osa tänapäeval, kaob taoline õigustus ära peale mõistmist, et mängud leiavad aset geograafiliselt erinevates kohtades. Eelmiste mängude vahendite taaskasutamine ei ole mängustuudiote jaoks võõras teema, seda on praktiseeritud juba tööstuse algusaegadest peale, ent kas sellele saab vaadata jätkuvalt läbi sõrmede ka aastal 2016?
Allikas: Gamepressure
Värske ⚡
-
Teine Tase 472 × Viis aastat tagasi naersime selle mängu üle. Aga nüüd?
Amazoni eduka seriaali tõttu on Fallout populaarsem kui kunagi varem. Just sel põhjusel on Sten …
-
Suur limonaadi välimääraja: millise kihutamisega sobivad erinevad limpsid?
Küllap on raske leida mängurit, kellel poleks mõnest autosõidumängust helgeid mälestusi. Olgu selleks siis klassikalised …
-
Teine Tase 471 × Pole paremat aega, et Fallouti mänge mängida
Fallouti mänguseeria põhjal valmis seriaal, mille me kõik ka ära vaatasime. Kas maailmalõpujärgne seiklus suudab …