Eelmise nädala saginas jäi meil ära märkimata uudis, mis paljastas inimestele Ubisofti töömeetodid Far Cry Primali tegemise puhul. Nimelt kasutati seeria värskeima osa maailma loomiseks ülima tõenäosusega sama kaarti, millel sai seigelda ka eelmises, neljandas osas. Kõige ilmekamalt kõneleb selle väite kasuks veekogude sarnane ülesehitus, mis on välja toodud ka kahel alumisel pildil.
Kui esialgu võiks pidada sellist tegevust aksepteeritavaks, kuna Primal leiab aset kauges minevikus ning neljas osa tänapäeval, kaob taoline õigustus ära peale mõistmist, et mängud leiavad aset geograafiliselt erinevates kohtades. Eelmiste mängude vahendite taaskasutamine ei ole mängustuudiote jaoks võõras teema, seda on praktiseeritud juba tööstuse algusaegadest peale, ent kas sellele saab vaadata jätkuvalt läbi sõrmede ka aastal 2016?
Allikas: Gamepressure
Värske ⚡
-
Mis toimus kaheksa aastat tagasi maailma parima õuduka P.T. ümber?
Mäletan seda 2014. aasta Gamescomi, kui tühjast kohast kuulutati välja müstiline õudusmäng P.T., mis reaalsuses …
-
Teine Tase 383 × Vormel 1, miljonid dollarid ja korrektne laulupoos
Eestlastele on alati meeldinud F1. Ehk teeb neid õnnelikuks teadmine, et üks maailma populaarsemaid tulistamismänge …
-
Ma ei tea, mis on Forspoken, aga peale seda videot vist ei tahagi teada
Kui ma Forspokenit esimest korda nägin, siis arvasin, et tegemist on uue InFamouse mänguga. Kui …