Ubisoft on juba aastaid enda avatud maailmaga videomänge sarnase ülesehituse järgi valmis vorpinud. Alati võis kindel olla, kui on olemas suur kaart, tuleb selle nähtavus esmalt tükk-tüki haaval lahti lukustada. Algas see trend koos Assassin’s Creediga, kuid kandus ka kompanii teistesse teostesse, nagu Far Cry 3, 4, Blood Dragon ja Primal, automängu The Crew ning isegi Watch Dogsi esimene osa ei olnud süüst puhas. Eurogamerile antud usutluses avaldas Watch Dogs 2-e loovjuht Jonathan Morin, et seeria järjeosas ei toimu mingit tornide vallutamist (või teistele mängudele vastavaid tegevusi) kaardialade avamiseks – kõik alad on algusest peale nähtavad ning neid saab enda suva järgi avastada.
Watch Dogs 2 ilmub PC, PlayStation 4 ja Xbox One platvormidele juba selle aasta 15. novembril ning tundub iga sammuga enda eelkäijast parem olevat. Loodetavasti see ka nii on, sest meie huvi on igatahes mainimisväärne.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 551 × Ups, terve osa ainult MängudeÖÖ jutte!
Eesti legendaarseima videomänguürituse MängudeÖÖ peakorraldaja Andri Allas istub maha õhtujuhi Ago Ahasega, et lahata kõike, …
-
MängudeÖÖ 2025 tõi kokku Eesti e-spordi tähed ja loovad mänguarendajad
Laupäeval, 18. oktoobril muutus T1 keskus tõeliseks mänguparadiisiks, kui tuhandeid külastajaid koondanud MängudeÖÖ 2025 tõi …
-
Teine Tase 550 × Hoiatus: see mäng mõjub nagu narkootikum!
Seekord on külas Gert, kellega koos jagatakse muljeid MängudeÖÖst ning ühtlasi hoiatatakse ka mängu eest, …