Ubisoft on juba aastaid enda avatud maailmaga videomänge sarnase ülesehituse järgi valmis vorpinud. Alati võis kindel olla, kui on olemas suur kaart, tuleb selle nähtavus esmalt tükk-tüki haaval lahti lukustada. Algas see trend koos Assassin’s Creediga, kuid kandus ka kompanii teistesse teostesse, nagu Far Cry 3, 4, Blood Dragon ja Primal, automängu The Crew ning isegi Watch Dogsi esimene osa ei olnud süüst puhas. Eurogamerile antud usutluses avaldas Watch Dogs 2-e loovjuht Jonathan Morin, et seeria järjeosas ei toimu mingit tornide vallutamist (või teistele mängudele vastavaid tegevusi) kaardialade avamiseks – kõik alad on algusest peale nähtavad ning neid saab enda suva järgi avastada.
Watch Dogs 2 ilmub PC, PlayStation 4 ja Xbox One platvormidele juba selle aasta 15. novembril ning tundub iga sammuga enda eelkäijast parem olevat. Loodetavasti see ka nii on, sest meie huvi on igatahes mainimisväärne.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
PlayStationi fenomen – turvalised mängud emotsionaalselt pädematute meestega
Tundub veider tõdeda, aga kõigi mängimisele kulutatud aastakümnete jooksul pole ma kunagi PlayStationit omanud. Ehk …
-
Teine Tase 554 × TOP 10 mängu, mida peaksid kindlasti vältima
Lõppeva aasta halvimad mängud on selgunud ning üheskoos külla tulnud Tomasega võetakse need ka luubi …
-
Ludoloogia logi: meestepäeval juubelit pidavast Hitmanist ja teistest palgamõrvaritest
Head meestepäeva! Tähistame täna selle kõrval veel ka teist tähtpäeva – Hitmani mänguseeria saab ülehomme …