Ubisoft on juba aastaid enda avatud maailmaga videomänge sarnase ülesehituse järgi valmis vorpinud. Alati võis kindel olla, kui on olemas suur kaart, tuleb selle nähtavus esmalt tükk-tüki haaval lahti lukustada. Algas see trend koos Assassin’s Creediga, kuid kandus ka kompanii teistesse teostesse, nagu Far Cry 3, 4, Blood Dragon ja Primal, automängu The Crew ning isegi Watch Dogsi esimene osa ei olnud süüst puhas. Eurogamerile antud usutluses avaldas Watch Dogs 2-e loovjuht Jonathan Morin, et seeria järjeosas ei toimu mingit tornide vallutamist (või teistele mängudele vastavaid tegevusi) kaardialade avamiseks – kõik alad on algusest peale nähtavad ning neid saab enda suva järgi avastada.
Watch Dogs 2 ilmub PC, PlayStation 4 ja Xbox One platvormidele juba selle aasta 15. novembril ning tundub iga sammuga enda eelkäijast parem olevat. Loodetavasti see ka nii on, sest meie huvi on igatahes mainimisväärne.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Teine Tase 541 × Episood, mida Eesti filmitegijad kindlasti kuulda ei taha
Sel korral on Allan testinud Battlefield 6 beetaversiooni ning räägib, mis talle meeldis ja mis …
-
Ludoloogia logi: paber > ekraan > VIDEOMÄNG
Paberilt ekraanidele. Ekraanidelt videomänguks. Selles järjekorras loometööd sageli vorme vahetavad. Täna vaatame viit kolmanda isiku …
-
Teine Tase 540 × Kas uus Mafia mäng on sinu aega ja raha väärt?
Andri on mänginud hiljuti ilmunud märulimängu Mafia: The Old Country. Kas paljude eestlaste lemmiksarja uus …