Ubisoft on juba aastaid enda avatud maailmaga videomänge sarnase ülesehituse järgi valmis vorpinud. Alati võis kindel olla, kui on olemas suur kaart, tuleb selle nähtavus esmalt tükk-tüki haaval lahti lukustada. Algas see trend koos Assassin’s Creediga, kuid kandus ka kompanii teistesse teostesse, nagu Far Cry 3, 4, Blood Dragon ja Primal, automängu The Crew ning isegi Watch Dogsi esimene osa ei olnud süüst puhas. Eurogamerile antud usutluses avaldas Watch Dogs 2-e loovjuht Jonathan Morin, et seeria järjeosas ei toimu mingit tornide vallutamist (või teistele mängudele vastavaid tegevusi) kaardialade avamiseks – kõik alad on algusest peale nähtavad ning neid saab enda suva järgi avastada.
Watch Dogs 2 ilmub PC, PlayStation 4 ja Xbox One platvormidele juba selle aasta 15. novembril ning tundub iga sammuga enda eelkäijast parem olevat. Loodetavasti see ka nii on, sest meie huvi on igatahes mainimisväärne.
Allikas: Eurogamer
Värske ⚡
-
Ludoloogia logi: vanavanemate päeval vanavanematega mängudest
Vahvat vanavanemate päeva! Vaatame täna paari humoorikat mängu, kus ühes sekeldab vanaema, teises vanaisa. Grandpa …
-
Teine Tase 544 × Kas aasta oodatuim indie-hitt valmistab pettumuse?
Viimaste aastate oodatuim indie-mäng Hollow Knight: Silksong on lõpuks ometi kohale jõudnud ning Allan on …
-
Teine Tase 543 × Kas uus Metal Gear Solid kannatab kriitikat?
Külla on tulnud Puhata ja Mängida saatejuht Rainer Peterson, kes räägib, kuidas värskelt ilmunud Metal …